Lapette Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ser ut som et morsomt bilde, men umulig å si når det er så ufattelig lite at jeg kunne puttet det i øret.. Gjør det litt større da vel Lenke til kommentar
arnti Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 slik nå håper eg det er større.... er ikkje så veldig god med data men du må ha ett veldigt stort øre viss dette går som eg vil og du forsatt kan stappe det i øret:) Lenke til kommentar
F828 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 slik nå håper eg det er større.... er ikkje så veldig god med data men du må ha ett veldigt stort øre viss dette går som eg vil og du forsatt kan stappe det i øret:) Au... døttre, det var vondt---------- Å få det inn i øret altså... Synes bildet er kult rett og slett. Mye liv og røre i bildet, og det er kanskje noe av poenget her. Skiene som ligger og slenger = FY! Noe uskarpt, men i det store og hele et fint bilde. Fint lys, fine fargetoner. MEN, ville prøvd å letta litt opp på menneskene (lys - kontrast). Særlig hopperen. Men om du ikke er så bevandret med data, er det sikkert ikke så lett å få til akkurat dét. F828 Lenke til kommentar
arnti Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hvilket program anbefaler du til dette? eg har photoshop 8 men synes det er litt vanskelig og forstå:)men skal nok få det til...takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
F828 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hvilket program anbefaler du til dette? eg har photoshop 8 men synes det er litt vanskelig og forstå:)men skal nok få det til...takk for tilbakemeldingen Photoshop 8 er vel bra nok i metervis. Det beste er å leke med programmet. Prøv deg frem. Lykke til F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå