tbend Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Niiice, Kunne tenke meg en slik en ja! Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hahaha, aprilsnarr ja. Hadde vært sweet though. Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe. Spørs om ikke en HTPC med slike specs blir mulig om ikke så alt for lang tid. Og prisene går jo riktige veien også. Pen spøk, men kanskje det er mer en fremtidsvisjon? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Spørsmålet blir selvsagt hvorvidt Cell kan brukes i X86-miljøer... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aprilspøk eller ikke - jeg kjøper meg en sånn! Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde det IKKE vært 1. april idag, hadde jeg dobbeltsjekket kalenderen min.. Dette er nok for godt til å være sant, men bra forsøk da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) tror ikke microsoft, nintendo og sony hadde blitt med på den der, men hadde vært genialt å kunne spilt alt av spill uansett konsoll. har en stygg feeling at må noe krafigere til enn geforce 6600gt til å drive ps3 spill da. godt forsøk! Endret 1. april 2005 av mushi Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aprils narr!!! "kompatibelt med PS2 og PS3, kanskje også Xbox" :!: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dette luktet aprilsnarr lang vei... Hehe, til tross for det gikk jeg fem på, litt pinlig , men jaja, skylder på at sensasjonelle "hype-produkter" er en vanlig del av pc-verdenen, selv utenom 1. april AtW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Cell eksisterer, les mer på google.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Cell eksisterer, les mer på google.... Cell eksisterer ja, men det kan neppe levere ytelsen som så amnge skryter av, dermed er det ett hype-produkt i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aprilsfools Skrivemåten og nyheten i seg selv Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Her er ekte vare: http://www.digi.no/php/art.php?id=116597 Prototypen av brikken er på 221 mm2, integrerer 234 millioner transistorer og er laget med en 90 nanometers SOI-teknologi (Silicon on Insulator). Den skal ifølge selskapene ha flyttallsytelse på høyde med superdatamaskiner og ha blitt testet med klokkehastigheter på over 4 GHz. Helt konkret oppgir selskapene at brikken i mange tilfeller vil ha ti ganger høyere ytelse enn de nyeste PC-prosessorene, ikke minst innen områder som underholdning og multimedia. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265887 Endret 1. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Synd dette produktet luktet som en aprilsspøk. Dette hadde vært saker å ha under TV'en. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://www.digi.no/php/art.php?id=116597 Prototypen av brikken er på 221 mm2, integrerer 234 millioner transistorer og er laget med en 90 nanometers SOI-teknologi (Silicon on Insulator). Den skal ifølge selskapene ha flyttallsytelse på høyde med superdatamaskiner og ha blitt testet med klokkehastigheter på over 4 GHz. Helt konkret oppgir selskapene at brikken i mange tilfeller vil ha ti ganger høyere ytelse enn de nyeste PC-prosessorene, ikke minst innen områder som underholdning og multimedia. *plukke fram gammel reklame for PS1 der det skrytes av 30 ganger bedre ytelse enn PC* Vi får se hvordan det hele blir i den virklige verden, at den teoretisk sett kan ha 10 ganger høyere ytelse på enkelte spesialiserte oppgaver sier lite. AtW Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Denne skulle jeg også likt å sett "mini-tastatur med innebygget avtagbar mus" Hvordan ser en innebygd mus ut... men vent den er også avtagbar... lukter TV-shop lang vei Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 gikk rett på jeg helt til jeg skjekket www.itavisen.no og fant ut at det skulle lages GTA: Oslo. da gikk det opp et lys for meg. Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Akk... Hadde de bare skrevet dette i morgen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, god aprilsnarr dette, jeg trodde på det også jeg Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Argh, kunne de ikke heller tatt en spøk om at skjermkortprisene vil fyke til himmels el.l.. Dette blir nesten som å ringe til en kjær dato-forvillet bestefar og fortelle ham at han har vunnet i lotto, for deretter å knuse lykkerusen hans rett etterpå. Heldigvis luktet jeg lunta i artikkelen slik at jeg ikke ble helt i hundre her jeg sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå