Bergans Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har flyttet over komponentene mine til nytt kabinett, men fikk problemer ved første boot. Maskinen viser POST screen og henger. Viser "Searching for IDE devices". Jeg har for ordens skyld disconnecta floppy og IDE disker og DVD. Kjører kun med to SATA disker. Har prøvd å resette CMOS. Har jeg klart å knekke CPU'en eller hva? Takknemelig for alle gode tips Kjører med: MSI K8N neo2 Athlon 64, 3500+, Winchester Lenke til kommentar
Palme Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har du sjekket i bios om maskinen faktisk finner diskene? Står kanskje på disabled? Lenke til kommentar
Bergans Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Problemet er at jeg ikke kommer inn i BIOS. Trykker "del" en den ganger, helt til jeg bare får klikkelyder som respons Jeg har som sagt resatt bios, så da skal den søke etter alle disker som default. Lenke til kommentar
Bergans Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Fiksa problemet. Var dårlig kontakt på en av SATA portene på HK'et. Trodde jeg hadde sjekka alt mange ganger men... sløft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå