Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gta _Grønnland_ hadde vært noe. ... Eller ikke... Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Neste gang på kanskje Gamer prøve å lage en spøk som går an å tro på, hehe Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 [iC' date=03/04/2005 : 13:19] Gta _Grønnland_ hadde vært noe. ... Eller ikke... Tenke meg at innlegget du skrev ville komme fra en som bor i Skogn, om du vet er det nemmelig et område i Oslo som blir kalt for Grønnland. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 [iC,03/04/2005 : 13:19] Gta _Grønnland_ hadde vært noe. ... Eller ikke... Tenke meg at innlegget du skrev ville komme fra en som bor i Skogn, om du vet er det nemmelig et område i Oslo som blir kalt for Grønnland. Mulig han mente landet Grønnland? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jaha. Korleis skulle det ha gått for seg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 GTA: Oslo hørtes rett og slett veldig dårlig ut. Gjør meg ingenting om Rockstars bruker energien sin på en annen by. Ble nesten litt skuffet da jeg faktisk trodde på denne spøken. Lenke til kommentar
Solty Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 [iC,03/04/2005 : 13:19] Gta _Grønnland_ hadde vært noe. ... Eller ikke... Tenke meg at innlegget du skrev ville komme fra en som bor i Skogn, om du vet er det nemmelig et område i Oslo som blir kalt for Grønnland. Tenkte meg at innlegget du skrev ville komme fra en som ikke har oppgitt bosted, om du vet er Grønland nemmelig ikke så stort at det egner seg for et spill som fokuserer stort på frihet og enorme områder. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Det heter Grønland, har bodd der før. Edit: Grønland er jo på toppen på antall politiannmendelser, mener jeg å huske... Endret 3. april 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 106 000 leste aprilspøk Fredagens aprilspøk om at spillet Grand Theft Auto kommer i Oslo-versjon er ITavisen.nos mest leste sak noensinne. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 106 000 leste aprilspøk Fredagens aprilspøk om at spillet Grand Theft Auto kommer i Oslo-versjon er ITavisen.nos mest leste sak noensinne. Oi! Så sykt bra! Men jeg forstod at dette var en aprilsspøk med en gang, fordi at det er flere store byer man ville laget gta av før man laget gta av Oslo! Lenke til kommentar
side Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 LOL! Fy troll, Det var jeg og en venn som la ut et falskt Rykte engang om at "GTA Oslo" kom snart, for å lure en idiot i klassen (han tror han er smart ) men jeg sjekket idag bare for moro skyld om det enda var oppe xD og det var det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg