Malvado Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja Oslo er en godt kjent by, greit nok at mannen i gata I Usa ikke kjenner til hva som er hovedstaden i norge man han vet heller ikke om hva som er hovedstaden i resten av de fleste europeiske landene heller. Oslo er anerkjent fordi : *Fredsmegling i midtøsten. *Bondesopp presten som statsminister (eneste landet som har prest til statsminister?). *Oslo avtalen, etc. Mye av dette har nok litt å si pga at norge har vært en veldig flink nasjon til å megle i konflikter og derfor har vi blitt litt bedre kjent i verden. Sikkert noen flere som kan komme på med bedre argumenter på hvorfor oslo er godt kjent. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) April snaaar....gøøøy Endret 1. april 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror neppe Rockstar har noe med denne å gjøre, ettersom den i hovedsak bare er morsom (?) for nordmenn. Dinside har forøvrig en artikkel om gratis tomter i Oslo også Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Leste den først på gamer.no, og lo. Så leste jeg det samme noen andre steder, og begynte å lure på hva som egentlig foregikk her... Om det var en kollektiv spøk fra tre sider, så er den relativt god, og ganske godt gjennomført også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Rockstar driv jo på med ein tittel til PSP og Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvis det kommer så er det i tilfelle til PSP.(ikke det at jeg tror det kommer) Men de hadde aldri rukket å lage et nytt gta til Ps2 på så kort tid Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 haha...trodde på det med en gang, hadde vært så fett! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan ikkje TST berre komme å seie at det er ein 1. April spøk da. gjer det i morga. reknar med at dei gjer som dei har gjort tidlegare år, legger til aprilsnar med store bokstaver foran nyheiten. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er litt leit med 1. April da. Ingenting blir tatt på alvor. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Veldig bra; tror det er en den beste saken jeg har lest idag - moro at flere sider (Nettavisen, Digi, IT-avisen ++) er med på det da Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åhh... trodde på det jeg, men det hadde vært kul, da kunne vi sett hvor ekte det hadde vært! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe. leste to ganger før jeg fattet det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åhh...trodde på det jeg, men det hadde vært kul, da kunne vi sett hvor ekte det hadde vært! Me too. Når du leser overskriften så gløymer du alt av 1. April da er det Gta: Oslo som gjelder. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ITavisen hadde også den samme :/ Lite oppfinnsomt her med aprilspøker Når flere skriver det samme, er det større sjans for at folk tror på det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 trodde på den i nesten en time. Tenkte at det var kult. Men litt rart. Men så godtroen og naiv jeg er og tror på det gode i folk så var det god fisk for mg. Helt til noen minnet meg på at det var 1.april. Morsom var den ja. Veldig bra skrevet aprilsnarr..Siden Rockstar faktisk jobber på den måten. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde vært kult om det ikke var en aprilspøk....Men om det er spøk, er det jammen meg godt gjort at en 4-5 norske sider har gått på spøken.... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dagens beste aprilsnarr:P Skjønte det at det var en spøk, da jeg hørte om folkene som skulle bli med. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dette høres jo ut som det fete spillet da, gleder meg som en unge! Aprilsnar? Pøhh, dette skal jeg kjøpe . Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Når du står opp tidlig om morgenen og har såvidt åpna augene så er det lett for å gå på den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg