Billy_The_Kid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 neste like bra som den på p3.. Ingen barn har lov å gå i 17 mai-toget pga bråk og støy Lenke til kommentar
1on1 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg gikk fan rett på =) hehe er det mulig! ? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det lov med to aprilspøker på en og samme nettside?Din side har nemlig med GTA Oslo og at alle biler i norge skal få fartssperre. Hva mener du med to aprilspøker? Dette med fartssperre på personbiler er jo bare et spørsmål om tid det, hvis Torill Skogsholm og antibilmafiaen hennes får det som de vil! Hun har jo allerede luftet tanken i media, og det var, skremmende nok, i fullt alvor! Når det er sagt, GTA Oslo hadde vært utrolig morsomt, gjerne i en pakke med Stockholm og København ja, som bOMS foreslo. Rett og slett "GTA Scandinavia". Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, synd det er første april Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe.. Dessverre litt for opplagt aprilsnarr. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nja trur litt på det eg og nei eg er ikkje lettlurt. Hadde jo vert ekstra kjekt for dei som bur i Oslo da. Btw: Trur ikkje Rockstar kjem med så mange Gta titlar. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Faen! Jeg leste gjennom hele saken, tenkte litt igjennom det og trykket på tråden her. Først da gik det opp for meg at det faktisk var 1. april i dag. Lenke til kommentar
TinY Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde vært for godt til å være sant. :/ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan ikkje TST berre komme å seie at det er ein 1. April spøk da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hadde jo vært kult hvis det hadde skjedd.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vel oslo er jo en relativt liten by og godt verdensskjent så det burde jo la seg gjøre å lage et GTA spill knyttet til hovedstaden vår. Fin fin aprilspøk, hadde spillet kommet ut så hadde en del politikkere fått helt hetta! Lenke til kommentar
Totti Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Altså, er jo en fil aprilsnarr, men når alle sider og bruker den, da blirre jo seriøst bare teit, noen folk vil jo seriøst tro på det, og en eller annen thread vil bli flamethread når de finner ut at det ikke er sant :-p Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vel oslo er jo en relativt liten by og godt verdensskjent så det burde jo la seg gjøre å lage et GTA spill knyttet til hovedstaden vår. Fin fin aprilspøk, hadde spillet kommet ut så hadde en del politikkere fått helt hetta! Du har eit poeng der ja. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vel oslo er jo en relativt liten by og godt verdensskjent så det burde jo la seg gjøre å lage et GTA spill knyttet til hovedstaden vår. Fin fin aprilspøk, hadde spillet kommet ut så hadde en del politikkere fått helt hetta! Haha, er Oslo godt verdenskjent? Dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Haha, er Oslo godt verdenskjent? Dummeste jeg har hørt... har jo nobelprisen da edit: leif var her.. Endret 1. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://gamer.no/bilder/ps2/grand_theft_auto_oslo/s-logo.jpg Logoen var jo fin. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stakk innom gamer.no kun for å sjekke hva det hadde funnet på, var litt for obvious den da Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ITavisen hadde også den samme :/ Lite oppfinnsomt her med aprilspøker Eller kanskje de har gått sammen for å få det til å virke mer troverdig, er ikke lov å bruke hue litt heller . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg