A.J Green Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei og god aften! Jeg har bestandig lurt på hvordan man skal få en dobørste skikkelig ren etter man har brukt den etter for å få vekk ulumskheter som ikke vil vekk etter første "nedtrekk" Noen som har et beskrivende svar blir jeg veldig glad. Ha en fortsatt god natt Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei og god aften! Jeg har bestandig lurt på hvordan man skal få en dobørste skikkelig ren etter man har brukt den etter for å få vekk ulumskheter som ikke vil vekk etter første "nedtrekk" Noen som har et beskrivende svar blir jeg veldig glad. Ha en fortsatt god natt Ehh..fylle en bøtte med masse rengjøringsmiddel og varmt vann..for så å spinne børsten som om du skulle lage ild med en pinne.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Eller bruke klor + vann og la det ligge Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hei og god aften! Jeg har bestandig lurt på hvordan man skal få en dobørste skikkelig ren etter man har brukt den etter for å få vekk ulumskheter som ikke vil vekk etter første "nedtrekk" Noen som har et beskrivende svar blir jeg veldig glad. Ha en fortsatt god natt Ehh..fylle en bøtte med masse rengjøringsmiddel og varmt vann..for så å spinne børsten som om du skulle lage ild med en pinne.. Doh, why didn't i think of that. Takker begge to for svar. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har du vært uheldig eller? :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Har du vært uheldig eller? :!: Neida, bare noe jeg har lurt på og ikke helt funnet et passende tidspunkt å ta det opp med noen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan jo bare holde den nedi do og skylle ned masse ganger, mens du rører nedi fort. Da ramler nok det værste av skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 snurre den full fart rundt i rommet.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan jo bare holde den nedi do og skylle ned masse ganger, mens du rører nedi fort. Da ramler nok det værste av skulle jeg tro. Jupp. Man kan eventuelt ta og helle litt domestos fresh på den først elns. Hvis den blir for ille, så foreslår jeg dog at man kjøper en ny dobørste Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Pleier å bruke noe ala darkness| sin metode. Heller domestos i dassen, setter oppi kosten og rører litt slik at det kommer skum. Lar det stå en halvtime ellerno og trekker ned. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Du kan jo eventuelt spyle børsta med høyttrykkspyler? Om det er en bensinstasjon i nærheten, kan du sikkert få låne en, om du står der og spyler. Ser det for meg. Er det bare meg som synes at "Domestos" er et morsomt navn? Tenk litt på det da..."Domestos". Nei off, jeg vet om en fyllesjuk flodhest som har godt av å legge seg. Endret 1. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Et fint triks er å montere børsten på en elektrisk drill og kjøre den på fullt turtall. Det skulle nok få det meste til å fly av... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Et fint triks er å montere børsten på en elektrisk drill og kjøre den på fullt turtall. Det skulle nok få det meste til å fly av... Etter denne metoden kan du dyppe den i fiskeolje og få katta til å slikke av restene. For å få den helt ren. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei og god aften! Jeg har bestandig lurt på hvordan man skal få en dobørste skikkelig ren etter man har brukt den etter for å få vekk ulumskheter som ikke vil vekk etter første "nedtrekk" Hiv svineriet, du får en ny for maks 20 kroner. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stikk til IKEA. Der får du de i to pack til en billig penge. Dobørster burde skiftes like ofte som tannkosten DVS. ca hver 3 mnd. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du kan jo også feste børsten til en drill..for så å spinne den rundt i vaskevann.. Går ikke dritten bort da, så lurer jeg virkelig på hva vedkommende har spist :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dobørster burde skiftes like ofte som tannkosten DVS. ca hver 3 mnd. Men bør ikke byttes om..... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg pleier å alltid å dunke den fort fra side til side like over vannet, da detter dritten ut og alt er bare så bra! Løsner seg opp og kjempeknall! ... Rein som et nyoppkjørt skispor! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Pleier å la dobørsten ligge i oppvaskkummen,en halvtimes tid i zalovann.Den blir skinnende ren!For å spare på vannet,tar jeg oppvasken i samme vannet etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå