Psy Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei Jeg har en Dell inspiron 4100 og skjermen har fått en irriterende ripe. Til mobiltelefoner som også har LCD skjerm finnes det midler som tetter riper i skjermen. Er det noen som har noe erfaring med dette på bærbar PC? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei, jeg er ikke sikker på om dette kan brukes på skjermer på bærbare. Mobiltelefoner etc. har jo en plastikkdeksel som skjermer til bærbare PC-er ikke har. Så jeg vil anta at det ikke går. Du kan prøve å bruke en mikrofiber klut fra Jif f.eks. til å skrape bort ripa. Vær forsiktig. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg brukte Armor All på skjermen på min BEST bærbare. Ripene ble borte, og det skadet ikke skjermen på noen måte. Du kjøper det på en bilrekvisita eller bensinstasjon Lenke til kommentar
Sordid Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg prøvde armor all på ripa på min bærbare, men det funka dårlig. Den tar nok bare veldig grunne riper. Til gjengjeld, så gjorde den dashbordet i bilen min ganske skinnende :smile: Sordid Lenke til kommentar
geokri Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 hvordan har dere fått riper i skjermen ???? ser ikke for meg noe bruk og jeg har aldri fått ei eneste ripe på noen av de bærbare jeg har hatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå