UnZane Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Litt irriterende, men maskinen min vil ikke slå seg av når jeg avslutter XP. Er nesten sikker på at dette er en idiotisk feil jeg har laget selv i BIOS, men aner ikke hvordan.. Noen som vet åssen jeg fikser det? Maskinen stopper bare uten å skru seg selv av..... "Windows avsluttes" Ja det funket før Hovedkortet er ABIT om du lurte på det. Lenke til kommentar
RaideN^^ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror jeg hadde et lignende problem en gang, og da var det Norton Antivirus som gjorde at pcen ikke slo seg av selv. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Har ikke Norton Anti-virus... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hvis du ikke har noe imot bad-sectors på HDD'en din, kan du jo bare holde inne "startknappen" på pc'n og skru av sånn? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Er det jeg gjør nå.. Men er jo litt irriterende da? Fungerte jo strøkent før.. Har ikke endret Hardware... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hadde samme problemet selv for en stund siden, bare sett dataen i dvalemodus... fungerer som bare tusan Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 som aspyr sier... du har jo egentlig aldri behov for å skru av maskina - sett den i f.eks dvalemodus... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Da jeg hadde samme problem var det tydeligvis et driverproblem ifølge en kompis. Jeg bare formaterte, så jeg fant ikke feilen, men sjekk om det kan være noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå