Artemis_Entreri Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 har netopp fått min TT bigwater og montert den ferdig.. er ikke helt sikker på hvordan det skal fungere, men vannet kommer fra vannpumpa opp til CPU, der stopper det (vet ikke hvor lenge). Kjente på muttrene som holder slangene på plass og de var ekstremt varme, er dette normalt? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stopper vannet i cpu blokka? Mutterne skal heller ikke være veldig varme, spesielt med tanke på at du bare kjøler cpu. Hva er CPU tempen din? Lenke til kommentar
Artemis_Entreri Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 nå blir ikke mutterne varme eller noe sånnt, men jeg kan heller ikke se at vannet rulerer, ser ut som alt står stille, men mulig det går siden jeg ikke merker noe varme.. har ikke kobla til skjerm enda, så blir vansklig å sjekke CPU temperaturen.. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kjente på muttrene som holder slangene på plass og de var ekstremt varme, er dette normalt? nå blir ikke mutterne varme eller noe sånnt Huh? Har selv BigWater og jeg kan heller ikke se at vannet rullerer, men det gjør det likevel. Men om vannet derimot ikke gjør det, så er det jo helt klart noe feil. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Helt sikkert pumpa ;D Hvis vannet er der, men ikke beveger seg, er det drivkraften som er ute. Da er det pumpa. Har ikke du sjekka utenfor kassa først ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå