Gå til innhold

Battlefield 2 DEMO UTE! (Aprilspøk)

Anbefalte innlegg

"Demoen er i følge dem på hele 3GB" :nei:  :!:

Det skal du pokker ikke se bort i fra! Det jeg egentlig hadde tenkt å gjøre var å legge opp en spoof fil, som alle kunne laste ned. Teksten har vært klar lenge, så filen skulle være på nesten 3GB. Dessverre glemte jeg av hele greia, så jeg la bare ut teksten, og hev opp en fiktiv link.

Metallic: Er vel neppe noen som har ledd av denne, mer blitt utrolig skuffet ;)

det hadde jo vært litt slemt da. folk som skulker jobben bare for å se at DL'ingen endelig når 100%, og så er det ikke en demo/beta/ett-eller-annet.

det ble lovet at BF2demo ikke skulle komme i mars, så det hadde jo vært en liten overraskelse om den kom 1.april da. menmen:)

Endret av capy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som bruker av battlefield.no lo jeg godt da jeg så denne topicen. Spesielt når jeg så hvem som hadde postet den.. Ja bamsefar, jeg skjønner hvorfor du ikke gadd å poste den på bf.no forumet... ingen som hadde gått på uansett :!:

Bare til info: Det er ikke satt offentlig dato til demoutgivelse enda men den kommer!

Lenke til kommentar

FY FAEN JEG ER SÅ FORBANNA PÅ DEN DRITTEN SOM POSTA DETTE :@

Har GLEDET MEG SÅ ENORMT OGSÅ KOMMER DENNE FALSKE DRITTEN MED DETTE, MEN DET VAR EN GOD APRILSNARR, MEN MAN SPØKER IKKE MED SLIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*FORBANNA*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...