bamsefar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Da har dagen vi alle har ventet på ENDELIG kommet. Samme folka som har overvåket spillserverene som EA har satt opp i forbindelse ved Battlefield 2 demo testingen, la i dag merke til at ftp serveren hvor EA legger ut alle sine offisielle filer fikk en markant økning i størrelse. Etter endel leting fant de fram til kilden, en opplasting av demoen! Demoen er i følge dem på hele 3GB, og ryktet er allerede spredt på hele nettet. Serveren er totalt overbelastet og det tar sinnsykt lang tid å få igang nedlastingen. Sitter nå med en hastighet på 78KB/s, så dette kommer til å ta sin tid. Jeg er på 23%, og ville ikke si noe før jeg selv var sikret en plass. For alt vi vet kan dette være en feil, så få tak i den før den evt forsvinner! ftp://ftp.eagames.com/files/download/demos/bf_2_0_1beta.exe Som sagt, det tar en evighet å få igang nedlastingen og noen ganger reagerer ikke nedlastingen i det hele tatt! Om jeg får ned hele så hører dere ikke noe fra meg på en stund Lykke til! Endret 4. april 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
zylark Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Det var på tide! Og kom ikke her og tro at den knivinga di forblir ustraffa bamse, jakter ivrig med hjertestopperen edit: skjønner ikke at du hadde treig nedlasting. Gikk unna som bare det her, men på den annen side bor jeg i mer siviliserte strøk av landet... Endret 31. mars 2005 av zylark Lenke til kommentar
Radial Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Må...laste....ned ZZZzzZZ.... Edit 1: klokken har jo passert 24.. ergo det er 1.april. Hmm. Edit2: Ødela jeg morroa nå kanskje? Endret 31. mars 2005 av Radial Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Skjønner ikke hva dere snakker om Har kommet meg til 56% nå. Det går virkelig treigt, hastigheten varierer sykt mye. Vitner på at serveren er under ekstrem load. Heldig du var Zylark, som fikk den ned så tidlig. Du kan jo eventuelt laste den opp på FTP serveren din? Uansett, jeg stikker til sengs, og håper at demoen er nede i morgen tidlig. Og da skal det SPILLES! Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hadde noen gidda å lage en torrent? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Dårlig aprilspøk? Det der er ikke en gyldig FTP-adresse engang. De skal starte med ftp://ftp.xxx.xxx Nytter ikke å lure nerder med noe så åpenlyst. Det er som å si at det er observert isbjørn i skogen i Asker utenfor Oslo. Endret 1. april 2005 av Bitex Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Søknad om avlivning av et stykk bamsefar er herved oversendt til viltnemda. Håper på rask avklaring på søknaden slik at jakta kan starte. Mausern er nypussa og polert og ladet med 7.62 blyspiss jaktammo. See you in the forest, bamsefar. Happy hunting!! (Du er en ond mann ). Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hahah ! Du tok meg der :P weha Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ser ut som at det kun er her han har prøvd seg BF.no forumet.. bamsefar I dag, 00:58 Innlegg #12 Tenkte jeg faktisk ikke på. Jeje, om det er sommerferie er det jo enda bedre, utenom en ting. Det er SOMMERferie. Selv hvor bra BF2 blir så har jeg ikke tenkt å sitte om sommeren fyfyfy..bare send ute den jakt lisensen ! Han skal skytes Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dæææven... Var jo så klar til å laste den ned nå... Du skal DØ :!: Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fy flate, DET var en bra aprilsnarr! Kjente hjertet banket fortere da jeg så overskriften, var helt klar til å laste den demoen ja. Damn you! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Pokker, var noe som skurret med den ftp adressen i mitt hode også. Jaja, ga uansett folk litt hjertebank!. Neste gang jeg lager en slik topic er det forhåpentligvis for real Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Ser ut som at det kun er her han har prøvd seg BF.no forumet.. bamsefar I dag, 00:58 Innlegg #12 Hadde jeg laget denne posten på battlefield.no forumet så hadde det vært FOR åpenlyst, da hele gjengen sitter å venter på battlefield 2. Her derimot, hvor det ikke er så mange er det litt større sjanser for at folk går på. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Pokker, var noe som skurret med den ftp adressen i mitt hode også. Jaja, ga uansett folk litt hjertebank!.Neste gang jeg lager en slik topic er det forhåpentligvis for real :!: NiCe Try! Mangen som kommer til å gå på den du det skal eg love deg. Men nå er Mars omne så. Kanskje demoen kjem i April? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) "Demoen er i følge dem på hele 3GB" :!: Endret 1. april 2005 av zefler Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, jeg ler... hø-hø. Hva er det med meg? Jeg ler ikke av noen av aprilsnarrene ute nå! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) "Demoen er i følge dem på hele 3GB" :!: Det skal du pokker ikke se bort i fra! Det jeg egentlig hadde tenkt å gjøre var å legge opp en spoof fil, som alle kunne laste ned. Teksten har vært klar lenge, så filen skulle være på nesten 3GB. Dessverre glemte jeg av hele greia, så jeg la bare ut teksten, og hev opp en fiktiv link. Metallic: Er vel neppe noen som har ledd av denne, mer blitt utrolig skuffet Endret 1. april 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Du har sikkert rett der Bamsefar*kosepå *. Det var berre korleis setningen var bygd opp eg synst var :!: Endret 1. april 2005 av zefler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå