ErikBlodøks Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei dere og velkom meg til hw.no/gamer.no osv Vel, jeg har tenkt til å selge mitt Image & Shaptek Server kabinett Det er ca. 1 år gammelt, og en liten ripe på siden. Nå er jeg ikke oppdatert og kjent i salg og kjøp av kabinett verdenen, så derfor spør jeg dere: Pc guruer Hvor mye vil jeg ca. få for kabinettet? Er det slik som i HiFi verdenen, eksempel: at en brukt forsterker får man for halv pris av den innkjøpte prisen? ( NY: 5000kr, BRUKT: 2500kr) Vel så har jeg tenkt til å kjøpe meg et nytt ett. Her er noen stikkord for hva jeg har i tankene: - Bra kjøling. - Grei plass for HD og CD/DVD ROM, altså antall HD plasser og CD/DVD ROM. Og da tenker jeg på ca. 2 plasser til CD/DVD ROM og 4-6 plasser til HD. - Praktisk og smart. Nå vet jeg ikke hva jeg kommer til å få for kabinettet, men hvis det er halv pris av den prisen jeg kjøpte den for, dvs: 650 kr. Nå har jeg en kompis som har gitt meg et tilbud. Han vil nemlig bytte hans kabinett mot mitt kabinett, + jeg får noen penger ekstra. In-Win V564 Kabinettet inneholder ikke PSU, men kortleser ( det har jeg fra før av anyways..) Så hva synest dere? Er dette lurt? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Velkommen til forumet! Jeg hadde_ikke_gjort det, du får et mye mindre og dårligere kabinett igjen. Ville heller gått for Cooler Master Stacker i ditt tilfelle, selv om det er dyrere enn den ca.prisen du har satt (dobbelt så dyrt) Kabinettet finnes også i sort Du kan kanskje få 500-600kr for det kabinettet du har, noen er kanskje villige til å gi mindre, mens noen andre igjen vil ikke gi så mye engang. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 In-win-kabinettet er Mikro ATX, så du vil sansynligvis ikke få plass til et vanlig ATX-hovedkort i det. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Okey, men jeg ser at Cooler Master Stacker har kabinetter til prisklassen 500-700kr. Holder disse kabinettene også? Er det bare merket Cooler Master Stacker som anbefales når det gjelder mine behov ( nevnt i første post ) ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei, det er ikke slik at det er kun Cooler Master (Stacker er kabinettet, Cooler Master er merket ) Du kan velge og vrake, kikk litt på microplex, komplett, netshop, 3DfxCool, og slike butikker, så finner du sikkert noe. Spør gjerne i denne posten når du har funnet noen, om hva alle andre synes om dem. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 husk å styre unna alt som har med Q-tek eller kossen det skrivest..... eneste de fungerer til er å ødelegge:) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Godt du sa det Mr. Dark, kom ikke på det i forbifarten jeg. Som sagt: Hold deg unna Q-tec! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg tok visst feil av kabinettet som han kompisen min tilbød. Det er det samme igrunn, bare midi tower. et slik midi tower og 400 kr ( toweret er helt nytt)..høres det bra handel nå? In Win midi tower Eller bør jeg rettogslett gi opp det merket? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er jo litt bedre med midi-tower, og støtte for ATX, men hvor mange 5,25" og 3,5"-brønner er det, internt og eksternt? Ser ellers ut som er greit tilbud, hvis du får 400 kr i tillegg til kabinettet. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Hmmm, han sier at det er 6 HD plasser og 2 CD/DVD ROM plasser. Men jeg diskuterte med en annen kompis, og vi kom fram til at vi ikke skal ta hensyn til at det er nytt, for det er det jo egentlig ikke. Det er jo brukt når han har hatt varen, så hvis man tenker at kabinettet blir verdt halvpris: 300 kr ,- Så må jo jeg minst ha 5-600 kr.. ( prisen totalt ( inkludert frakt så kostet det meg 1500 kr det kabinettet ( Image & Shapetec ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vurdert dette, det er et greit kabinett med en bra stforsyning til en grei pris. http://www.psdata.no/ps.asp?it=99235&mlevel=010600 Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vurdert dette, det er et greit kabinett med en bra stforsyning til en grei pris. http://www.psdata.no/ps.asp?it=99235&mlevel=010600 Vi har slike på skolen jeg går på(Hetland). Meget greie kabinetter, tror faktisk det følger med kabinettvifte og(bak). Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vurdert dette, det er et greit kabinett med en bra stforsyning til en grei pris. http://www.psdata.no/ps.asp?it=99235&mlevel=010600 Vi har slike på skolen jeg går på(Hetland). Meget greie kabinetter, tror faktisk det følger med kabinettvifte og(bak). Vifter: 8 cm - ( 1 installert) Følger med 1 vifte ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå