RMI Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) På isfiske i påskevær Endret 5. april 2005 av RMI Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Likte dette bildet veldig godt . Kjempefin stemning, bra at du fikk personene frem som en silhuett. At solen er så stor som den er gjør bildet litt mer spennende enn hvis det hadde vært en mindre sol. Hva gjorde du for å få en så stor sol, zoomet du mye (stor tele)? Hvilke innstillinger brukte du da du tok bildet? Hvis jeg skal nevne noe negativt kan jeg si at den røde refleksen i bildet ødela en god del, så jeg har fikset på det i Photoshop CS , syns bildet ble finere og "renere". Bra bilde! Lenke til kommentar
RMI Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Likte dette bildet veldig godt . Kjempefin stemning, bra at du fikk personene frem som en silhuett. At solen er så stor som den er gjør bildet litt mer spennende enn hvis det hadde vært en mindre sol. Hva gjorde du for å få en så stor sol, zoomet du mye (stor tele)? Hvilke innstillinger brukte du da du tok bildet? Hvis jeg skal nevne noe negativt kan jeg si at den røde refleksen i bildet ødela en god del, så jeg har fikset på det i Photoshop CS , syns bildet ble finere og "renere". Bra bilde! Det ble ikke brukt noen spesiell innstilling. Størrelsen på solen kommer sikkert av at det var iskrystaller i luften. Legger ved et bilde som viser hvordan været var. Det første bildet ble tatt inni iståka. Lenke til kommentar
RMI Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Her vises iskrystallene i lufta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå