Cilleron Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 du sier noe ja trenger bios, kan jo være kjekt og ha hvis man skal endre noen instillinger da f. eks bootrekkefølgen, men for vanlig mann i gata så trenger han ikke det. DET ER FAKTISK SANT. egentlig så bryr ikke den vanlig man i gata seg om hva som er i maskina bare det funker som det skal. mulig jeg misforsto deg, men uten bios, starter ikke maskina! men de fleste vil ikke ha bruk for PROGRAMMERBAR bios.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Men det er ikkje vits å starte maskina vis du ikkje har ein dritt innpå det var vel det Bone meinte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Sletting av maskinen gjøres vel best ved å detonere en stor EMP-puls rett over hovedkortet pluss sveipe en kraftig magnet fram og tilbake over harddisk mange ganger. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 fra Vg "En datamaskin er på mange måter akkurat som en bil eller en båt. Kontinuerlig vedlikehold må til for at den skal fungere riktig" hva skal eg gjer når Hardware blir ruste ?? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 fra Vg "En datamaskin er på mange måter akkurat som en bil eller en båt. Kontinuerlig vedlikehold må til for at den skal fungere riktig" hva skal eg gjer når Hardware blir ruste ?? Hmmm ja hva skal jeg si.... Noen som har hørt om f.eks. Autosol (polerer bla. chrom og fjerner rust/hindrer rust), det kan jo brukes PS: Hysterisk morsom tråd! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 VG: Og du må ikke være et datageni for å få det til. Overhodet ikke, alle klarer vell å slette HELE datamaskinen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Men det er ikkje vits å starte maskina vis du ikkje har ein dritt innpå det var vel det Bone meinte. hehe.. nei.. Mente faktisk at man ikke trenger BIOS hvis man bare har "Blanke Ark".. altså fyskisk; bare et par ark.. og noen fargestifter da..! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 fra Vg "En datamaskin er på mange måter akkurat som en bil eller en båt. Kontinuerlig vedlikehold må til for at den skal fungere riktig" hva skal eg gjer når Hardware blir ruste ?? Jeg er ingen båtekspert, men når det gjelder forebyggende, så har jeg fått med meg at det lønner seg å "sette den inn til vinter'n", ..det være seg PC'n i dette tilfellet her da! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 fra Vg "En datamaskin er på mange måter akkurat som en bil eller en båt. Kontinuerlig vedlikehold må til for at den skal fungere riktig" hva skal eg gjer når Hardware blir ruste ?? Jeg er ingen båtekspert, men når det gjelder forebyggende, så har jeg fått med meg at det lønner seg å "sette den inn til vinter'n", ..det være seg PC'n i dette tilfellet her da! Må eg ta båten "pcen" min ut når det er sommar ?? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er ingen båtekspert, men når det gjelder forebyggende, så har jeg fått med meg at det lønner seg å "sette den inn til vinter'n", ..det være seg PC'n i dette tilfellet her da! Da kan jeg lettet puste ut for jeg har ikke latt Pc'en være ute om vinteren Jeg fatter ikke at en ansvarlig redaktør i et så stort pc-blad som PC World er kan være så upresis i det han sier (f.eks. det med å slette hele datamaskinen)... Kanskje han var nervøs fordi VG-reporteren intervjuet han... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) fra Vg "En datamaskin er på mange måter akkurat som en bil eller en båt. Kontinuerlig vedlikehold må til for at den skal fungere riktig" hva skal eg gjer når Hardware blir ruste ?? Jeg er ingen båtekspert, men når det gjelder forebyggende, så har jeg fått med meg at det lønner seg å "sette den inn til vinter'n", ..det være seg PC'n i dette tilfellet her da! Må eg ta båten "pcen" min ut når det er sommar ?? Bare hvis du skal bruke den, antar jeg.. Slik er det med båt, så hvis den skal sammenlignes med en PC, så... Endret 1. april 2005 av Bone Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Men det er ikkje vits å starte maskina vis du ikkje har ein dritt innpå det var vel det Bone meinte. hehe.. nei.. Mente faktisk at man ikke trenger BIOS hvis man bare har "Blanke Ark".. altså fyskisk; bare et par ark.. og noen fargestifter da..! Okey det var det du meinte Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Man kan jo lage et slags bur/hylle som man kan montere pv'en på. Så er det bare åfeste buret/hyllen utenfor vinduet eller noe slikt. Da er den ute og man kan overklokke en del (bra lufting ) og så er det bare å håpe på en ytterst kjølig vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå