Gå til innhold

VG Nett: Rydd opp i datamaskinen.

Bone

Anbefalte innlegg

Fra VG.

Blanke ark

Lekanger i PC World mener alle kan rydde opp i datamaskinen, men hvis problemene blir for omfattende og ingenting hjelper, er siste utvei å slette hele datamaskinen og begynne med blanke ark.

I'll be damned.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
" - Og da må du huske å ta vare på det du vil spare på før du sletter alt, sier Lekanger. "

skal vi se...nå tar jeg alt jeg vil ta vare på hit, også fjerner jeg det som er søppel og det jeg hadde tenkt å ta vare på...eeh...å fa*n...det var ikke helt meninga.... :blush::roll::thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis man både sletter BIOS både på hovedkoret og skjermkortet i tllegg til å formatere eventuelle harddisker kan man med litt godvilje si at man "sletter hele datamaskinen", kanskje det var det de mente.. :wee:

Endret av miCro
Lenke til kommentar

noen har muligens misstforstått ordene Formatering og sletting?

Formatering: dette gjør man for å ha bort alt på harddisken. dette ordet bruker vi når vi skal slette alt på disken.

Sletting: brukes når man sletter mapper og filer.

dvs. man bruker ikke ordet sletting når man mener å formatere en harddisk eller en partisjon.

Lenke til kommentar

du sier noe ja :p trenger bios, kan jo være kjekt og ha hvis man skal endre noen instillinger da f. eks bootrekkefølgen, men for vanlig mann i gata så trenger han ikke det. DET ER FAKTISK SANT. egentlig så bryr ikke den vanlig man i gata seg om hva som er i maskina bare det funker som det skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...