Gå til innhold

Codec til studio9

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Studio 9 og premiere til diverse oppgaver. studio 9 bruker jeg til enkle oppgaver med videoredigering, men problemet mitt er det at hvis jeg skal gjøre om noe til windows media fil og klikker create web file da klikker-crasher studio 9 og en feilmelding kommer frem som sier Microsoft visual C++ runtime library program error. noen som vet hva det er?? jeg har oppgradert til 9.4 men det hjalp ikke.plz trenger tips-råd fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal jeg det. det var ingen som ville hjelpe meg.

Men men here goes anyway

problemet var med windows codec og windows media player.

Jeg installerte encoders og decoders til windows media player på nytt, og installerte windows media player 10 på nytt.

startet da studio 9 og testet med og gjøre om et videoklipp til wmv format.funket.ingen crashing:-) problem solved

Lenke til kommentar

Jeg har eksakt samme problem, og prøvde metoden du kom frem til:

Installerte media player 10 på nytt og codec-pakken på nytt.

Det hjalp ikke.

Prøvde deretter å avinstallere Media Player 10, men det var kun mulig å "rollback" til forrige versjon. Prøvde det, og klikket deretter på et videoklipp i utforsker, for så å komme til velkomstmenyen der man stiller inn media player 10 med tanke på filtyper osv....

Har prøvd å avinstallere codecene til windows media også, men kun rollback der og.

Vanvittig trasig problem ja :ermm:

Flere som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Du kan gjøre følgende først

01.Unistall Studio 9

02.kjør regcleaner (den kan du laste ned fra HER)

03.Nå bør du restarte maskinen

04. Installer windows media player codecs pakkene og etterpå det

installere Windows Media Player 10.

05. Du bør restarte maskinen pånytt.

06. Når det er gjort så kan du installere Studio 9 pånytt og da får du som regel

beskjed om og restarte maskinen pånytt igjen.men gjør det.

07. Når du nå har installert Studio 9 og restartet maskinen 1 gang til. Og nå når du kjører programmet Studio 9 og gjør et video klipp om til windows media fil så skal det virke.

Har prøvd å avinstallere codecene til windows media også, men kun rollback der og

Du bruker Windows Media Player 10 fullversjon sant?

Jeg husker da jeg hadde Windows Media Player 10 beta så var ørten problemer

med drivere og sånt.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...