Scortech Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg bruker Studio 9 og premiere til diverse oppgaver. studio 9 bruker jeg til enkle oppgaver med videoredigering, men problemet mitt er det at hvis jeg skal gjøre om noe til windows media fil og klikker create web file da klikker-crasher studio 9 og en feilmelding kommer frem som sier Microsoft visual C++ runtime library program error. noen som vet hva det er?? jeg har oppgradert til 9.4 men det hjalp ikke.plz trenger tips-råd fort. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 fant det ut selv etter mye om og men Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fint om du skriver hva du gjorde, så kan vi andre dra nytte av det Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hvorfor skal jeg det. det var ingen som ville hjelpe meg. Men men here goes anyway problemet var med windows codec og windows media player. Jeg installerte encoders og decoders til windows media player på nytt, og installerte windows media player 10 på nytt. startet da studio 9 og testet med og gjøre om et videoklipp til wmv format.funket.ingen crashing:-) problem solved Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kanskje grunnen til at ingen svarte deg er at ingen har hatt dette problemet, eller kjenner løsningen på det. Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har eksakt samme problem, og prøvde metoden du kom frem til: Installerte media player 10 på nytt og codec-pakken på nytt. Det hjalp ikke. Prøvde deretter å avinstallere Media Player 10, men det var kun mulig å "rollback" til forrige versjon. Prøvde det, og klikket deretter på et videoklipp i utforsker, for så å komme til velkomstmenyen der man stiller inn media player 10 med tanke på filtyper osv.... Har prøvd å avinstallere codecene til windows media også, men kun rollback der og. Vanvittig trasig problem ja Flere som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Du kan gjøre følgende først 01.Unistall Studio 9 02.kjør regcleaner (den kan du laste ned fra HER) 03.Nå bør du restarte maskinen 04. Installer windows media player codecs pakkene og etterpå det installere Windows Media Player 10. 05. Du bør restarte maskinen pånytt. 06. Når det er gjort så kan du installere Studio 9 pånytt og da får du som regel beskjed om og restarte maskinen pånytt igjen.men gjør det. 07. Når du nå har installert Studio 9 og restartet maskinen 1 gang til. Og nå når du kjører programmet Studio 9 og gjør et video klipp om til windows media fil så skal det virke. Har prøvd å avinstallere codecene til windows media også, men kun rollback der og Du bruker Windows Media Player 10 fullversjon sant? Jeg husker da jeg hadde Windows Media Player 10 beta så var ørten problemer med drivere og sånt. Endret 12. april 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå