YBD Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Vil anbefale dere å sjekke videoene på http://www.videogamepianist.com om dere har spilt de gamle Mario-spillene og vil se en som er sykt god på piano Om noen dager legger han også ut Zelda-sanger han spiller. Gleder meg. Endret 31. mars 2005 av YBD Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 de to første filmene har jeg kjent til lenge, men resten var helt nytt for meg... Notene ligger også på siden der, så det er bare å dra hjem og øve begynner å få til "supermario 3 overworld theme"... hehe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Gjett hvem som skal øve masse piano i de kommende dagene. Eeeh halve året fremover mer nøyaktig. Endret 2. april 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hmm? la meg tenke? Deg kanksje? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gjett hvem som skal øve masse piano i de kommende dagene. Eeeh halve året fremover mer nøyaktig. hvordan går det med øvinga? snart på han karen på videoen sitt nivå? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Laster ned nå, skal se om jeg får mutter til å spille dem på piano for meg:-D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gjett hvem som skal øve masse piano i de kommende dagene. Eeeh halve året fremover mer nøyaktig. hvordan går det med øvinga? snart på han karen på videoen sitt nivå? HEhe. Har sikkert ikke sjangs i havet å klare de vanskeligste parteiene. Men skulle kunne klare en del av det uten større problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå