Sindre Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei Er helt ny på asp og asp.net fronten. Har et problem jeg ikke forstår her, alle sidene mine funker bra på localhost men når jeg legger de til min side hos web10, så funkere det ikke. jeg får da denne feilmeldingen: Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". Jeg har laget et "<customErrors mode="off" />" tag og satt det i web.config, og lagt den i den øverste mappen i mitt subdomene.. Hva tror dere er feil? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Tror feilen er at jeg bruker "Visual Web Developer 2005 Ekspress Edition Beta" den bruker v2.0 av ASP.NET mens webhosten min bruker bare v1.1.2. dette er vel kanskje ikke så overraskende etter som jeg har forstått at 2.0 bare er i beta fasen. Da er spørsmålet mitt, går det ann og gjøre den koden jeg har til kompatibel med v1.1.2 av ASP.NET? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Legg til/endre denne linjen <customErrors mode="Off" /> i web.config Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Legg til/endre denne linjen <customErrors mode="Off" /> i web.config har du lest hva jeg har skrevet? Les i såfall en gang til Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei Jeg har samme problemet og vet ikke helt åssen jeg skal løse det, men hvis du finner ut av det så hadde det vært fint om du postet det her. Lenke til kommentar
alftore Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvorfor ikke prøve å laste ned SDK til v1.1 og prøve å kjøre sidene med denne. Ellers vil jeg anbefale deg å ta en titt på denne linken: http://msdn.microsoft.com/asp.net/whidbey/beta2update.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå