Telcontar Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Kjøpte Audigy Player kortet hos Komplett idag og de selvfølgelig ikke driver cd'en som må innstalleres før en kan oppdatere driveren til WinXP drivere. Vel nå sitter jeg her uten lyd, er det noen som har peil på hvor jeg kan finne basis driverene eller om det er noen som har dem og kan mail dem ASAP(samme hvor stor fila blir, bare send den?? Får ikke cd fra Komplett før om noen dager. Telcontar Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Never mind, jeg greide å finne filene selv :smile:. Hvis noen andre trenger å finne drivere til sine lydkort (og annen hardware) så er det bare å stikke innom http://www.m3dzone.com. Her finner du alt av drivere. Telcontar _________________ --------------------------------------- Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1000 WinXP Pro Corporate Edition PIII 1GHz (snart 1200MHz) 768MB RAM WD 80GB 7200rpm SB Audigy Player Yamaha 16x10x40x Toshiba 4x DVD Asus 7700 GeFo [ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-11-20 20:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå