Gå til innhold

Problemer med nytt SIM, MMS/fjerne operatørlogo


Anbefalte innlegg

Skiftet i dag over til Tele2 Mobil Pluss, men da jeg lastet ned og lagret en slik blank operatørlogo så funket den ikke med en gang, klart det fint med samme tlf på det gamle abb.

 

N6230:

 

-Meny

-Instillinger

-Displayinstillinger

-Operatørlogo - Når jeg trykker på denne (er grå), så kommer det opp "Logo kan ikke vises når du er utenlands". Jeg er da ikke utenlands. Håper jeg ikke får regning som om jeg ringer fra utlandet.

Hva kan være problemet?

 

MMS-prob:

Har stilt inn alle innst, sendte en mld til meg selv for å teste. Det st den var sendt men jeg har ikke motatt den enda. hvor lang tid skal det egentlig gå?

På den gamle tlf hadde jeg ikke mms men fikk beskjed om å lese den på nettet flere dager etter att avsender hadde sendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skiftet i dag over til Tele2 Mobil Pluss, men da jeg lastet ned og lagret en slik blank operatørlogo så funket den ikke med en gang, klart det fint med samme tlf på det gamle abb.

 

N6230:

 

-Meny

-Instillinger

-Displayinstillinger

-Operatørlogo - Når jeg trykker på denne (er grå), så kommer det opp "Logo kan ikke vises når du er utenlands". Jeg er da ikke utenlands. Håper jeg ikke får regning som om jeg ringer fra utlandet.

Hva kan være problemet?

 

MMS-prob:

Har stilt inn alle innst, sendte en mld til meg selv for å teste. Det st den var sendt men jeg har ikke motatt den enda. hvor lang tid skal det egentlig gå?

På den gamle tlf hadde jeg ikke mms men fikk beskjed om å lese den på nettet flere dager etter att avsender hadde sendt.

Høres ut som et Tele2 problem. Kontakt operatør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...