Degeim Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg hadde modem frem til i fjor. Den gang spilte jeg mye et spill som heter "Empire Earth" over nettet. Da hadde jeg også en PC som ikke helt kvalifiserte seg til superpc (0,6ghz, 12gb hdd, 128mb ram). Det gikk fint, bortsett fra litt lagging pga pcen, ikke linja. Nå har jeg fått meg bredbånd (768/256kb/s) og ny PC (3,4ghz, 1gb ram, 320gb hdd) og prøver meg på dette spillet. PCen min er koblet til routeren via trådløst nettverk. Nå lagger det hele tiden. Hvorfor? Er det fordi jeg bruker trådløst nettverk? Burde jeg bruke vanlig? Som en opplysning sender routeren ut 54mb/s, og kortet i pcen min kan motta 108. Hva er galt? Endret 31. mars 2005 av Degeim Lenke til kommentar
tthen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 vet ikke om det vil hjelpe, men har du åpnet portene i routeren din? http://www.portforward.com/cports.htm Empire Earth tcp 33335-33336 udp 33334 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Spillet virker,men lagger mye. Det kommer seg atlså gjennom routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå