aaandy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hallo ! Som Emne tittel sier så henger altså Internet Explorer seg til stadighet når jeg klikker på en link fra en vebside, noen linker går det bra med, men andre ganger går det helt i stå.. Kjører XP Pro Engelsk Noen som har en ide på hva det kan være, eller hvordan jeg skal finne ut av det ? Mvh: aaandy Endret 31. mars 2005 av aaandy Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg har akkurat det samme problemet etter at jeg la inn XP pro EN på min maskin her om dagen. Har oppgradert til internet Explorer 6 og SP1 uten at det hjalp. Noen som har tips? edit: Etter at jeg har søkt litt på forumet her, så viser det seg at i 90% av alle spørsmål ang. dette med at explorer henger seg, så svarer folk: "bruk opera eller mozilla" "det er garantert spyware, last ned adaware" etc etc Dette er ikke svar jeg er ute etter. Endret 29. april 2005 av Timetraveler Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) last ned Opera Her Last ned Firefox Her selv bruker jeg opera. og har knapt rørt ie siden. vet at dette ikke løser Problemet. men jeg annbefaler å bruke ett av di programmene der istede for ie Edit: leif Endret 29. april 2005 av complexity Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Støtter complexity på den.. Jeg vil foreslå Firefox.. Opera har et par sjulte småfeil som kan føre til at mye ting mangler på enkelte websider. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Støtter complexity på den.. Jeg vil foreslå Firefox.. Opera har et par sjulte småfeil som kan føre til at mye ting mangler på enkelte websider. Flere som har lagt merke til de såkalte småfeilene ja.. Har også merket det, f.eks på hjemmesiden til "Silent Hunter III", der hele siden var mer eller mindre ikke lesbar. Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Synd disse forumene går off topic med engang. Er jo helt nytteløst å spørre om hjelp og søke etter tips. Men tilbake til topic: Fant mulig ut en løsning på problemer der IE henger seg: Internet Explorer (IE) can enter a state where it almost immediately hangs and starts to use 100 percent of CPU time. In particular, trying to delete Temporary Internet files via Tools, Internet Options triggers this behavior. Also, all attempts to delete files or folders from %systemdrive%\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temporary Internet Files (or wherever the Temporary Internet files folder is located) causes Windows Explorer to hang. This behavior occurs because the Temporary Internet files database is corrupt. The Temporary Internet files aren't really files but entries in %systemdrive%\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat. Deleting that file solves the problem. 1. Exit IE and Windows Explorer (iexplore.exe and explorer.exe, respectively, in Task Manager). 2. Use the following command from a command prompt to delete the file: 3. C:\>del "%systemdrive%\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" 4. Restart IE and Windows Explorer. Har ikke fått testet det da jeg er på jobb, men det høres jo ut som en løsning. Gir tilbakemelding når jeg har fått testet det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Støtter complexity på den.. Jeg vil foreslå Firefox.. Opera har et par sjulte småfeil som kan føre til at mye ting mangler på enkelte websider. Flere som har lagt merke til de såkalte småfeilene ja.. Har også merket det, f.eks på hjemmesiden til "Silent Hunter III", der hele siden var mer eller mindre ikke lesbar. når du sier det så ja.. har også oppdaget det det som også er litt dumt er at windows update ibare funker i ei. og noen sider vill han ikke inn på.. men ie vill.. bra å ha ie også i tillfelle har neste ikke prøvd firefox. bare litt på gammel pc'en min. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 det som også er litt dumt er at windows update ibare funker i ei. Det finnes en plugin som fikser ette, men jeg vet ikke hva den heter, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå