Arve28 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har en Chieftec high tower. Har 2stk 80mm vifter foran, 2 stk 80mm vifter bak + Mist 500 og en Mist 92mm over der. Kabinettet er lyddempet så alt annet av luft kommer ikke inn eller ut. Alle vifter kjører på 5V for ikke å bråke. Ligger nå på 32 grader i kabinettet. Har en AMD XP1700 som varmer og heatpipe på skjermkortet. Vil jeg med et annet kabinett med 1 stk 120mm foran og bak få det noe kaldere? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hvis du har 4 80mm vifter, en 92 mm vifte + PSU'en som blåser luft enten inn eller ut av kabinettet, tror jeg ikke en 120mm vifte ville spille noen særlig rolle. Endret 31. mars 2005 av Wazu Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det spørs på hvilket kabinett det andre er. ikke alle som er like ang. kjøleegenskaper. Men hvis du setter inn en vifte i fronten (hvis det er plass) så kjøler det sikkert litt bedre. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hva er vanlig temp i kabinettet? Hadde 29 i vinter, men det går mot sommer å blir varmere. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 For noen uker siden hadde jeg ca. 20-22 i kabinettet, men nå er det oppe i 33 (helt up-to-date, så på mens jeg skrev) Synes selv dette er for høyt, må vel skaffe meg noen ekstra vifter snart. Det finnes vel ikke noen normal temperatur, det kommer litt ann på hvilket kabinett du har, og hvilken hw du har inni osv. Regel: kaldere er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå