MrLuni Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Skal ha ny bærbar ganske kjapt. Den skal ha litt kraft så eg kan spille på den. Ikke nødvendig vis ein ubermaskin, men noe eg kan spille WOW på. Eg så ei maskine på Zepto.no til 9990,- med 1024ram, 9700 +++ Det er jo sjukt mange maskiner å velge mellom, men ka er den beste 10-13 000,- ? Veit det er ein del poster om dette fra før, men ikke akkurat noen som besvarer på akkurat dette Ser litt på disse: http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....r_Notebook_3000 Endret 31. mars 2005 av luni Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Den Lidl maskinen ser jo ganske bra ut. Jeg leste det jeg forstod av et par tyske sider på nettet. Et ankepunkt er at den har kort driftstid på batteridrift, så om du har tenkt å bruke den på batteri er det sikert ikke det beste valget. Selv har jeg en Medion maskin kjøpt på Coop for 11000, men den er vel ikke å få tak i lenger. Du får en ganske bra Dell 6000 til 10k. De har 1000 kr avslag og dobbelt RAM om dagen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Er det dyrt med x700? Eller burde eg gå for 9700? Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 spørs jo om du har planer om og spille mye på denne pcen? har du planer om doom eller hl eller fc? eller bare noen litt eldre? nå vet jeg ikke hva pris forsjellen er på de 2 kortene men hvis ikke det er altfor mye ville jeg tatt x700 =) Lenke til kommentar
kringon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er en hel del gode tilbud på nettet. Itavisen.no lanserer vel sin "måndens laptop" imorgen eller noe, og der får du jo en del gode tips. Jeg ville valgt Dell Inspiron 9300 (17" skjerm, ok skermkort (tre forskjellige du kan velge mellom..topp kortet er Nvidia 6800 go), Centrino (for baterilevetiden bla.). Dette er jo forutsatt at du skal spille litt med maskinen. Kan også skjære litt ned på HD'n for å få bedre specs som er vanskeligere å erstatte (ekstern HD er nesten et must uansett når du får maks 80gb) Kringon Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Eneste eg tenker på er at eg kan ligge i soffan med cola og WOW. Det spillet er jo ikke så krevende. Doom3 og HL2 tar eg på den stasjonere. Endret 1. april 2005 av luni Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 lidl maskinen har i alle fall pci express tror jeg. Det gjør jo at du kan oppgradere skjermkortet senere om det skulle være ønskelig. -Ko_deZ- Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Har litt lyst på Acer, men d er bare for merket... Har ikke sett noen Acer bærbar som fanger øyet. Ferrari bynne vell å bli gammel nå... Edit: har ein kompiss på expert som skal gi meg god rabbat, men det må vare av merkene HP, packard bell, Siemens eller Acer Da var det å finne noen av dei modellene da.... men det va jo ikke akkurat lett for noen av dei har bra kraft men teit skjerkort... og omvendt http://www.best-buy.com/bbshop/dept.asp?me...=50101&mscssid= Hvem av disse er best? Helst dem over Ferrari pc'ene Endret 1. april 2005 av luni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Prøver... Noen som kan finne ein laptop med x700 + 1,7/64 2ghz (eller mer) + 60gb hd + minimum 512 ram Lenke til kommentar
AnacondaS Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 acer 8100 serien har akkurat det du vil ha, men de koster mer enn 13k. acer 4601 har litt lavere specs, men passer bedre ditt budsjett Det går også rykter om aopen 1559 som forhåpentligvis kommer etter hvert. Den vil antagelig ha mye hyggeligere pris. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ser ut til at det blir acer 8100, viss ikke den bli for dyr da, så blir det 4600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå