ED209 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Tok et bilde av meg selv som jeg redigerte med PS. Ble litt fornøyd med fanden jeg klarte å finne i meg selv, så da lurte jeg på om dere syns om jeg ser ond nok ut? Hvis det er andre som syns det er litt morro med "onde" bilder, legg dem inn her. "Like barn leker best" heter det. Edit: Måtte bare bytte overskrift siden jeg fikk flyttet denne posten. Endret 1. april 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er vell forsåvidt lov, men passer det ikke bedre inn i Visuell kreativitet? Der gir de også kritikk på bilder laget i PS. Jeg har sett det bildet der en gang tidligere, du viste det en plass. Husker ikke hvor... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Hehe joda, la bildet inn i et innlegg F828 hadde for å illustrere hva han kunne gjøre i PS CS. Ok, skal prøve meg på den visuelle delen hvis ikke en snill moderator kunne flytte denne tråden dit for meg. Venter litt for å se om det skjer. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hepp, en snill moderator har nå flyttet posten min. Takk takk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du ser definitivt ond ut. Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Psykotisk og ekkel, etter min mening. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror det er meningen. Jo værre, jo bedre. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tja, du ser ond nok ut, men jeg synes effekten ser heller flat ut... Beklager, men teksturen passer liksom ikke helt med det ansikstuttrykket du har fra før, noe som ødelegger bildet litt... Men det er jo ikke så ille, du ser jo ond ut Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Etter å ha sett "dead of the dawn" fikk jeg litt dilla på undead folk. Så da jeg kom over en tutorial på nett hvor de illustrerte hvordan man kunne lage slike bilder, da var det gjort. Skal se om jeg finner den tutorialn slik at dere kan få testa det dere og. Legger ut et annet bilde jeg har fiksa litt på. Dette er et bilde av ei jente jeg fant ved å google litt. Originalen. Evil Dead Peace Girl. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den røde malinga i trynet ødela litt. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Den røde malinga i trynet ødela litt. Ja, vet. Men det lot seg ikke gjøre å få det bort. Var egentlig kun et testbilde jeg lagde for å se om jeg fikk det til. Syns jeg fikk fram mye ondskap i blikket hennes. Ser du på originalen så ser hun trist ut, mens etter litt redigering ble det triste omgjort til ondskap. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Rattata[No]: var det deg det stod om i avisa? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Prøvte meg på samme effekten, men det ble ikke så ondt som jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Rattata[No]: var det deg det stod om i avisa? Hum, tenker du på de parterte folka?? Pokker, hvordan skjønte du det?? Edit: Eller skjønte jeg ikke spørsmålet ditt. Nei, har ikke vært i noen avis de siste 5 åra. Endret 1. april 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Prøvte meg på samme effekten, men det ble ikke så ondt som jeg hadde håpet på. Bra effekter, men det ene øyet fikk bare jenta til å virke tristere. Fiks litt på det så blir det bra. Bla. skulle begge øynene sett mer i samme retning, virker som om hun skjeler litt. Har du lest Iskalde grøss? En av tegnerne har en stil som jeg kunne assosiere med det bildet. Nice. Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) lagde dette bildet for noen mnd. tilbake. Hadde akkurat sett "The Crow" og ble litt inspirert deretter.. Endret 1. april 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som har link til den guiden? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Synes du ser koselig ut. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Noen som har link til den guiden? Har ikke klart å finne akkurat den tutorialn jeg brukte. Men hvis du søker på "photoshop tutorials evil" så finner du mye snadder. Her er noen bidrag etter et søk: 1. 2. 3. 4. (Litt ekkel) 5. Mestparten av linkene jeg har lagt inn her er fra denne sia. Håper dette var til hjelp. Lykke til. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Psykotisk og ekkel, etter min mening. Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå