ka1ser Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Jeg sliter litt med å få dvd-rommen til å passe fremme.. kanskje en takboks ja.. Edit: se første post: nå har jeg fiksa litt på dvd'en Endret 2. april 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 BLir jo stygg stor da, masser av døplass, hvis du hever hovedkortet over hjul_innhulings_tingene så kan du få det mye mye mindre da. Billigere å kanskje bedre. Ser tøft ut ja, men ikke min stil. Mvh Audun B Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Utolig stili. Veldig orginalt. Gleder meg til å se byggestart. Stå på. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg ville og ha forminsket den slik at du kan ha den på skrivebordet heller enn at den tar masse gulvplass... men dette ser fint ut! Bare ikke mist gløden nå! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kan kanskje fikse sånn taktelt som noen VW busser har. Med press release. Bare en ide. Kanskje vrient å få til i praksis. Er enig i at det blir mye dødplass. Vifte bak grillen som blåser luft ut bak? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis dette skal bli bra så MÅ det ligne minst 80% på en ekte VW ... så det blir vel vanskelig å forme ut den spesielle fronten på disse bilene? Spørs hvordan materiale du skal bruke da, men ... Men dette var jo en god idE da! Lykke til! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Et annet forslag er å putte den i en stor lekebil. Frontgreia(døra som skjuler motoren) kan skjule cdrommen. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det blir bra viss du får dette til Dvd-rommen kan du ha i fronten der med grillen.. Kan jo ha den nedforbi viften.. eller så kan du lage en skiboks til å ha den i...(som er nevt tidligere) Så viss den viften du har framme suger luft inn bilen kan du ha en annen vifte som blåser ut bak... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 - Angående vifter så hadde jeg tenkt å ta inn luft bake i strømforsyninga, å blåse ut fremme i grillen - Angående det med hovedkortet så har jeg også tenkt på å heve det, og også tenkt på å kanskje kjøpe mini ATX? - Og ja.. mitt største problem ser ut til å bli hvordan det skal bli likt en VW.. hvis noen finner en lekebil, hver så snill å PM meg! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Haha genialt lykke til, denne skal jeg følge med på! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) prosjektet ditt ga meg en ide... *tegne en VW i sketchup* den begynner å ta sakte men sikkert form Edit: og ja eg veit at klokka er masse.... finne senga Endret 3. april 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 det ble bra, du er litt bedre enn meg ja.. sender du fila på PM når du er ferdig? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det ble bra, du er litt bedre enn meg ja.. sender du fila på PM når du er ferdig? det kan eg sikkert.... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) dobbel post!!! *slettet* Endret 3. april 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Snakk om original ide!!! Håper du får det til. Da kan dette bil bra Lenke til kommentar
loqron Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Typsikt at det ikke ble noe av dette prosjekte.. Den gode ideen men men... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Typsikt at det ikke ble noe av dette prosjekte.. Den gode ideen men men... Hvordan vet du det?! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Typsikt at det ikke ble noe av dette prosjekte.. Den gode ideen men men... Hvordan vet du det?! Lenge siden vi har hørt noe fra han.. han har sikkert tatt ferie eller noe sånt... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Eller en økonomisk nedgang..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå