ka1ser Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Dette er mitt første prosjekt, og nå skal det moddes! Håper jeg ender opp med en flowerpower VW. Men skal starte litt enkelt, her er min første sketsj i sketchup. *oppdatert med dvd i taket* Noen kommentarer? Endret 2. april 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sinnsykt feet Hvilke materialer har du tenkt til å bruke? Eller skal du modde PC'n inn i en leketøy bil eller noe? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hehe, dette ser jo fett ut, gleder meg til resultatet men det vil nok bli vanskelig og bygge den! Foressten skal den ha hjul? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nice! Men en liten ide: Hvorfor ikke sette DVD-spilleren/brenneren (regner med at det er DVD) udenr fremme, istedenfor midt i frontruta? Eller kanskje lage en takboks, og sette den inni der? Hvis du skal bruke slot-load/slot-in, og ikke har dette fra før, sjekk signaturen min. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ser fett ut, men vil det ikke bli litt rart å ha cd-rom midt i front ruta? er det ikek bedre å ha den rett under eller rett over istedet? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Denna var kul.. Om den har jul kan du trille den.. da slipper du å bære den om du skal på lan Men da skulle du ha noen bremser som du kan sette på, så den ikke kjører sin vei Er eni med at du ikke skal ha dvd-spilleren i ruta. gleder mei til du begynner å bygge, og ikke minst å se resultatet.. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Bra med kritikk! Egentli hadde jeg tenkt med viftekontroller i fronten.. kanskje jeg dropper det og.. Joda hjula har jeg bare glemt.. dette er bare 1. skisse.. flere kommer i morgen/løpet av helga.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skal du lage skyvedør i siden, sånn at du kommer raskt til på hovedkortet? Og bakluke? Hadde vært fett det! Kommer ikke på noe bra sted å ha viftestyring Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kanskje det hadde blitt bra hvis DVDen hadde dyttet ut frontfangern? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skal du lage skyvedør i siden, sånn at du kommer raskt til på hovedkortet? Og bakluke? Hadde vært fett det! Kommer ikke på noe bra sted å ha viftestyring Jeg likte denne ideen med side dør og bakluke!! det hadde ver kult. Det må du lage!!! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ja dæven!! Nu begynn det å skje ting her ja.. skal på lan i helga, så får ikke gjort så mye, men skal tegne litt værtfall Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kanskje det hadde blitt bra hvis DVDen hadde dyttet ut frontfangern? Litt sparkel, sånn at frontfangeren er fronten på DVD-spilleren. Legger ved en paint-tegning, sånn at folk kan forstå hva jeg mener lettere. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Kanskje det ja, jeg kan se litt.. problemet mitt nå, er at om jeg skal lage denne bilen så må jeg kanskje sveise? eller? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Wow, dette var en god ide.. hva med en "gangster-cap" over vinduet? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er ikke nødvendig. Hvis du skal lage den av et metall kan du lage noen klosser i hjørnene som du skrur platene fast i Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stilig. Hva med en sidedør som kan skyves bakover (slik som i virkeligheten) også kan du ha f.eks. viftestyring der. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ser bra ut, lykke til videre! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen ideer: Cd-rom som nevnt burde i grillen. Da er den automatisk stealth'et! Vifter inn på siden(e) skjult i en blomst Viftestyring i felgene.. altså en i hvert hjul. Du bare lodder av selve den du skrur på og plasserer en i hvert hjul ... litt søkt og mye arbeid men, det blir stealth! Ellers kjempedigg med noe original og ikke-firkantet! Stå på, følger med her ja! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 - Hadde tenkt å ha ei vifte i front, med kanskje ett VW merke som grill. - Så hadde jeg tenkt at den skulle se ut som en VW også, men det blir svæært vanskelig, ingen som har en stor modell å selge? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har ikke noen selv,men kanskje du finner noe på bruktmareder, eller i lekebutikker (vet ikke om de har store nok der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå