Gå til innhold

Åssen burde et shadow preist lvl 20 talent treeseu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener dere at man bør sette talentpoints? Jeg er priest lvl 38 og har bare satt 1 talentpoints og ruler stort når d måtte være...

 

 

Marsan

Hehe, er dette et dårlig forsøk på en aprilspøk??

Selvfølgelig må du sette talentpointsene dine...

Det dukker aldri opp noen "bedre" måter å sette de opp, selv om du blir høyere lvl.

Lenke til kommentar
faktisk ingen spøk. Jeg har bare satt 1 point ved et feiltrykk. så jeg har 28 tilgode. Føler at jeg ikke trenger det. Funker bra uten syns jeg.

 

Marsan

Javel, da synes jeg du skal ha disse 28 poengene i bakhodet, så går du på denne adressen : http://www.thottbot.com/?ti=Priest. Her kan du se hvilke konsekvenser du vil få ved å plassere ut poengene dine.

 

Serverne er jo allikevel nede nå så du skulle vel ha tid ledig? :)

 

PS: Det kan virke uoversiktlig med en gang, men du skjønner FORT hvor viktig det er med talentpoints. Husk at du ALDRI kan bli for mektig!

 

PPS: Husk at du har 3 forskjellige "tre" å bruke poengene i! Shadow, Discipline og Holy.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Det er jo absolutt ingen vits å vente med å sette talentpoints... koster jo bare 1g å sette de på nytt (og fem gull for gangen etter der?).

 

Uten talentpoints blir jo karakteren en god del svakere enn den burde vært, så jeg tviler på at du ruler så veldig mye uten å ha brukt 28 talentpoints.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...