Master Casemod Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 har diskutert med en kamerat av meg hvilken musematte som er best av Steelpad og QPAD'en hvilken er besT? eller kommer det an på gameren? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Det kommer sikkert både an på gameren og musa som blir brukt. Jeg liker min QPAD veldig godt (bruker mx510) Har testet steelpad også, men føler ikke at det holder mål. QPAD Endret 31. mars 2005 av Rampage Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er det noen andre forskjeller enn størrelsen på de tre Qpadene? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en Q-pad og en Mx518? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nei, det er bare størrelsen som er forskjellig på de. Har ikke testet MX518, men den er veldig (identisk nesten) til 510. Og jeg synes den kombinasjonen fungerer veldig bra (bruker mid-sense) Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Qpad er den beste musmatta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå