Chief_R-W Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Av en bekjent med forumnavn Lautsprecher. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Av en bekjent med forumnavn Lautsprecher. Tenkte jeg det ikke. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 nod32 har kommet ut med ny edition.Nod32 Beta 9.2 kkiPguS Hvor hørte du om det? Nod32 er jo forsatt i 2.XX versjonen ikke i 9.... Dette må du forklare litt mer om? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Leste om NOD32 på dette forumet i løpet av det siste året så den dagen Nrton oppdaga virus den ikke kunne fjærne var alternativet enkelt. Forresten det er NOD32 v2.5 Beta som er navnet på den nye versjonen. Endret 3. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 orresten det er NOD32 v2.5 Beta som er navnet på den nye versjonen. Noen som har prøvd den? Er det mye forskjell fra de siste versjonene? Hva er det egentlig ESET forandrer på når de lager nye versjoner? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Forumet her fortalte emg for første gang om NOD32. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Av en på forumet som har forumnavn Veggiss Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg mener at jeg så en artikkel på programmer.no hvor de testet NOD32 og sa at den var bedre enn de fleste andre. På den tiden brukte jeg Norton Antivirus, men var lei det fordi det brukte så mye systemressurser og gjorde pcn litt treig. Noe som ikke er saken med nod32. Jeg har anbefalt programmet til mange andre. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg mener at jeg så en artikkel på programmer.no hvor de testet NOD32 og sa at den var bedre enn de fleste andre. På den tiden brukte jeg Norton Antivirus, men var lei det fordi det brukte så mye systemressurser og gjorde pcn litt treig. Noe som ikke er saken med nod32. Jeg har anbefalt programmet til mange andre. Jaha. Akkurat det jeg skulle si. Da får jeg vel bare si.. Samme her. Lenke til kommentar
PineApple Loverboy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hørte om NOD32 her på forumet. Men det jeg lurer på er(NOD32 er bare AntiVirus ikkesant?) hvilken brannmur bruker dere i tillegg? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Agnitum sin "Outpost". http://www.agnitum.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå