Nessi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 En kompis av meg har glemt både passord of brukernavn til den gamle kontoen sin... Vi har lan å vi prøver å gå inpå mine nettverktilsteder og gå inpå hans maskin, men vi får opp spørsmål om brukernavn og passord. Han lurere på hvordan man fjerner disse brukernavn spørsmålet. han bruker winxp. Håper på raske svar, skal på lan i helga! Mvh Even. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? Det er 5timer til jeg drar på Lan nå? vær så snill. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Logg inn som Administrator, og bytt passordet til noe han husker. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 du trenger ikke å ha passord. regner med at du kjører Windows 2000 når du har det slik å da gjør du det på denne måten: del stasjon/mappe. så ber du alle som vil gå inn på dine stasjoner om å skrive navnet på maskina di, uten passord. dette vil da funke. jeg har det selv slik med Windows 2000 når de andre maskinene vil på maskina mi. funker fint det. Lykke til. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vet ikke helt om det er dette han mener. Har samme problemet selv. Når jeg deler mapper uten å skrive inn noe passord under "Del mapper" -menyen, kommer det likevel opp en brukernav - passord vindu. Det skal være en innstilling for dette, og nei jeg har ikke brukernavn -passord på kontoen min. Er administrator også. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Flyttes til windows-kategorien. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Vet ikke hvordan du kan fjerne passord via fildeling. Men du kan laste ned en iso og brenne den på tom plate, og deretter boote opp med den. Du skjønner forhåpentligvis det meste når du booter opp med den, der står det enkelt forklart. Så sant du forstår engelsk da Iso Les mer om det her. Mulig jeg er litt seint ute da. Endret 5. april 2005 av Timur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå