_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 En kompis av meg har en fujitsu siemens ferdig pc, der strømforsyningen står midt i kabinettet foran cpu. Og han skjønner ikke helt hvordan han skal komme til. (få av prosessoren...) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kan han ta ut strømforsyningen? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Tror det er både å ta psu og cpu av han ikke får til... Ingen som tilfeldigvis har siemens her? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har ikke en slik pc, men er det mulig å si hvilke modell det er? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 "scenic" er det eneste jeg vet. Med en 2.6 ghz cpu hvis d skulle være til hjelp. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Koble fra alle ledningene fra PSU og skru ut skruene bak på kabinettet som holder PSUen! Regner med at det bare er slik den er festet... Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 mulig d.. men hvordan få av cpu. Han snakket om at det var brukt en merkelig festeanordning. Hva han legger i det, vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 mulig d.. men hvordan få av cpu.Han snakket om at det var brukt en merkelig festeanordning. Hva han legger i det, vet jeg ikke.. Så snart han kommer inn til viften, så må den "hektes" av på sidene. Det er sannsynlig vis en knapp som skal trykkes inn, eller noe. Er det mulig for han å ta bilde? Når har har fått av viften, så er det bare å løfte opp håndtaket og ta bort prosessoren. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) mulig d.. men hvordan få av cpu.Han snakket om at det var brukt en merkelig festeanordning. Hva han legger i det, vet jeg ikke.. ta opp den "spaken" Endret 31. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 mulig d.. men hvordan få av cpu.Han snakket om at det var brukt en merkelig festeanordning. Hva han legger i det, vet jeg ikke.. Først tar man av kjøleren noe som er vanskelig å forklare siden kjølerene har mange forskjellige festemekanismer, men de fleste er allikevel festet til klips (vet ikke riktig ord) på sokkelen til prosessoren eller til 4 hull som er på hovedkortet rund sokkelen. Det er sikkert en hendel som en skal bryte litt på eller en skrue så hopper den av (ikke lirk kjøleren frem og tilbake da det kan skade CPUen). Når kjøleren er av så er det en lang arm som skal vippes opp så er CPUen fri og klar for avtagning Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 ok. men da er det jo greit. Har samme fester selv. Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå