inoan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Spiller Battlestrike; The Road to Berlin. Kommet til mission 4. Spillet klikker, og jeg kommer tilbake til skrivebordet hele tiden. Fra mission 1-3 skjedde dette relativt ofte, men trykket bare ALT+TAB slik at spillet kom opp igjen. Skjedde ca 5-10 ganger pr mission. Men nå, på mission 4 har problemet toppet seg. Spillet hopper ut en gang etter ca 4 sekunder, så kommer jeg tilbake til skrivebordet. Jeg får følgende beskjed: (se screenshot) Noen som har peiling?? Bruker XP SP1, 9800 Pro, 2GB minne..... Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg har ikke peiling, men jeg får akkurat samme feilmelding når jeg spiller counter strike source... jeg bruker XP Pro SP2 FX5900 2 GB ram Lenke til kommentar
inoan Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Da er det jo virkelig noe muffens. Men bra jeg ikke er den eneste. Større sjanse til å fikse problemet. Hadde håpet på litt bedre respons her på forumet da Er iallefall ikke et Windows Servicepack-relatert problem da. Er ikke et problem relatert spesielt til ATI kort heller da. Merkelig. Endret 1. april 2005 av inoan Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ja det er veldig merkelig... men jeg tror det kan være "feil" på RAM... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Nei, tror ikke det. Kan teste for sikkerhetsskyld. Minnebrikkene er type GEIL PC3200. Kjøres på standard hastighet. Systemet er ikke klokket i det hele tatt. Men skal teste minne og komme tilbake til dette. Som sagt har aldri hatt problemer med dette før. Prøvde å søke på Google etter feilmeldingen. Ingen respons. Hvis noen vil gjøre et nytt forsøk er det bra. Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hmmm... jeg skal høre litt rundt meg jeg også.. så får vi heller dele det vi finner ut.. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Endret på virtuelt minne. Har 2046 mb minne. Satte pagefilen til 1,5xminnestørrelsen. Startet maskinen på nytt. Prøvde å spille igjen. Samme skjedde denne gangen, men med en litt anerledes feilmelding: " The instruction at "0x005a91df" referenced memory at "0x001cf000". The memory could not be written" Se også vedlegg. Argh!! Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hmmm... hørdes veldig sykt ut... får du noen melding i oppstart at systemet her funnet en kritisk feil??? for det gjør jeg nemelig... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Nei. Ikke i det hele tatt. Spiller alle andre spill helt fint. Da snakker jeg om Warhammer 40 000, FIFA 2005 ol Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg prata med en som jobber daglig med data... å han sa d kunne være feil med RAM eller rett å slett bare bytte RAM slot!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå