Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Battlestrike: R.T.Berlin klikker. Se vedlegg.

Anbefalte innlegg

Spiller Battlestrike; The Road to Berlin. Kommet til mission 4. Spillet klikker, og jeg kommer tilbake til skrivebordet hele tiden.

Fra mission 1-3 skjedde dette relativt ofte, men trykket bare ALT+TAB slik at spillet kom opp igjen. Skjedde ca 5-10 ganger pr mission.

Men nå, på mission 4 har problemet toppet seg. Spillet hopper ut en gang etter ca 4 sekunder, så kommer jeg tilbake til skrivebordet. Jeg får følgende beskjed: (se screenshot)

Noen som har peiling??

Bruker XP SP1, 9800 Pro, 2GB minne.....

post-238-1112293530_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det jo virkelig noe muffens. Men bra jeg ikke er den eneste. Større sjanse til å fikse problemet. Hadde håpet på litt bedre respons her på forumet da :)

Er iallefall ikke et Windows Servicepack-relatert problem da.

Er ikke et problem relatert spesielt til ATI kort heller da. Merkelig.

Endret av inoan
Lenke til kommentar

Nei, tror ikke det. Kan teste for sikkerhetsskyld. Minnebrikkene er type GEIL PC3200. Kjøres på standard hastighet. Systemet er ikke klokket i det hele tatt.

Men skal teste minne og komme tilbake til dette. Som sagt har aldri hatt problemer med dette før.

Prøvde å søke på Google etter feilmeldingen. Ingen respons. Hvis noen vil gjøre et nytt forsøk er det bra.

Lenke til kommentar

Endret på virtuelt minne. Har 2046 mb minne. Satte pagefilen til 1,5xminnestørrelsen. Startet maskinen på nytt.

Prøvde å spille igjen. Samme skjedde denne gangen, men med en litt anerledes feilmelding:

" The instruction at "0x005a91df" referenced memory at "0x001cf000". The memory could not be written" Se også vedlegg.

Argh!!

post-238-1112353509_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...