Zetec Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skal gå til anskaffelse av en 8-10 CCFL lys til å style kabinettet og minibiken min med, men etter en liten runde på nettet fant jeg ut at det er ganske stor prisforskjell på de forskjellige merkene og de forskjellige webshoppene.. Er det sånn at de dyreste merkene er mest holdbare for støt, lang levetid etc? 2stk 30 cm m/inv og bryter hos PCStyling.no koster 89,- mens hos Microplex koster ett lys 49,- uten inverter og bryter. Hos 3dfxcool koster samme sett som hos PCStyling 120,-. PSdata tar 88,- for gud vet hvor mange lys og invertere (står ingen info der), mens Komplett.no selger ett lys m/inverter til 80,- Hva skal jeg velge? 10 lys vil hos PCStyling.no koste 445,- komplett med inverter og bryter, mens hos f.eks Microplex vil dette koste minimum 490, og da mangler jeg invertere og brytere. (Komplett vil jeg ikke engang tenke på, der kommer det på over 800,- det kan det umulig være verdt????) Takker for svar og synspunkter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå