rmon Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva ville dere valgt mellom disse to Logitech S100 og Labtec Spin 45 Grunnen til valget mellom de to er at jeg kan få de innen i morgen, og trenger de da!! Så spørsmålet er hvor får man mest for penga? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Logitech gir mest for pengene tror jeg. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Altec Lansing er veldig bra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Synes hvertfall at logitech var penest, hvis det betyr noe.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva ville dere valgt mellom disse to Logitech S100 og Labtec Spin 45 Av de to, så har logitech desidert mest effekt, og i og med at max og min frekvens samt pris er bortimot det samme, ville jeg gått for logitech. Lydkvalitet aner jeg ikke noe om, men nøyer du deg med høyttalere til under hundrelappen regner jeg med at du ikke er spesielt hifi-entusiast uansett Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 I denne prisklassen er det vanskelig å si noe, men jeg holder en finger på Logitech. Men ikke forvent deg grom-lyd. Den er nok rimelig dårlig. Det gjenspeiles jo i prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå