andesam Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har en mobil som jeg kjøpte sammtidig som jeg bant abbonementet mitt for ytterligere 12 måneder (den første bindingstiden hadde gått ut). Nå er det ca.4 måneder til bindingstiden går ut. Kan jeg kjøpe en ny mobil billigere ved å videreføre den til det abbonementet jeg har nå istedenfor å binde den til ytterligere 12 måneder (antagelig vente til den eksisterende bindingstiden er gått ut)? Tviler selv på at dette går da, men noen sa til meg at de trodde det gikk ann. Har Telenor Djuice Magnum abbonement. Takk for alle svar Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvis du har Djuice Magnum med 12 mnd binding, kan du videreføre bindingen etter 11 måneder. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 må jeg da binde det for ytterlige 12 måneder? slik at jeg da får 13 måneders bindingstid? Eller missforstår jeg? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvis du viderefører etter 11 måneder, "slettes" den siste måneden, og du starter på nytt med 12 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå