Kizzaz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei Jeg kjører 3 WD s-ata 250 gb i raid, men nå driver pc'en og drar meg ut av windows til vise perioder, den sier at der en leserfeil på disken eller at jeg skal fjerne disken eller relatert medie, men jeg vet ikke hvilken disk som er hva, og deaktiverer jeg raid rykke alt på hdd'ene. Forslag til å finne feil eller redde infoen lett? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Du har ikke gjort endringer, slik som å innstallert et kraftigere skjermkort eller noe? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 nei, plutselig en morgen så låste den seg mens jeg holdt på å se en film i media player, det virker som den låser seg med mediaplayer helle veien, kom akkurat på det, hver gang er det det programmet som er på. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvis det er store filer du holder på med, så kan diskene rett og slett ha problemer med å få nok strøm for å sette sammen filene før de spilles av i mediaplayeren? Det er bare en vill og ukvalifisert gjetning. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Høres litt spesielt det da siden jeg har hatt de samme filene i en nokså lang periode nå, men det er ikke mye lagringsplass igjen. Bare for å sette det på spissen litt, kan det være virus i mediaplayer som ødelegger, jeg før ikke fullført viruskontroll, Norman har ikke en søk knapp lenger. Men trodde den fikset søk selv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå