Gå til innhold

MP3 filer

Anbefalte innlegg

Har lest postene her, og det som slår meg er at alle har sitt system på disse tingene. Og sånn må det vel være også, vi er nå engang forskjellige - både i trynet og i bruk av PC :wink:

Jeg rota lenge med hvordan jeg burde gjøre disse tingene for egen del. Først og fremst fordi en del MP3 avspillere oppfører seg forskjellig. Jeg tilhører en av dem som mener at WinAmp nødvendigvis ikke er det beste til MP3, og etter mye testing og prøving av spillere, så fant jeg denne:

http://digilander.libero.it/gmasiero/downl...oad/mp3a124.exe

Den heter mp3Album - og er helt genial etter min mening. Den bruker nesten ikke resurser av maskinen i det hele tatt, lydkvaliteten er topp, den roter ikke til Windows registeret på noen måte, og sist men ikke minst, den spiller album sortert i mapper som en drøm. Legg en liten bildefil av coveret i hver mappe og den viser coveret til CD´n du spiller også. Helt topp!! Playlist? Trenger ikke det, den scanner mappen(e) du angir, og spiller deretter mappe for mappe, eller sang for sang - alt etter som. Den har ingen "fancy" ting sånn som WinAmp og en del andre avspillere, men hvis du kun skal spille MP3 og ikke trenger "flashy" ting, så bør du absolutt sjekke denne saken.

Jeg har forøvrig over 3000 CD´r som komplette MP3 rip her nå, og bruker denne avspilleren hver dag. Den gir det jeg trenger - og litt til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...