Launch Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har en K700i som jeg knotter litt på og jeg synes denne operatør logoen til Telenor er veldig irriterende, er det mulig å få den vekk? Kameralyden trekker så mye oppmerksomhet at det er direkte flaut å bruke den funksjonen ute, kan man ikke "mute" den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Enig med den der kameralyden, er direkte sjenerende! :s Men jeg tror den finnes fordi folk skal høre at du tar bilde, så folk unngår i bli tatt bilde av uten at de ønsker det.. Holder uansett på å finne ut hva jeg skal gjøre i kretskortet på mobilen for å slippe dette! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvis man oppdaterer med firmware som er godkjent fra SE så vil man alltid ha kameralyden der, med unntak av første firmware da... Mener det var en her på forumet som oppdaterte til ny firmware fra et privat verksted og da ble kameralyden borte, jeg må lete litt Lenke til kommentar
Launch Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Bør jo gå ann å erstatte den eksisterende kameralyden med en fake tom fil med eksakt samme navn. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Prøv å sett telefonen i 'møte' profil, hvis du har en gammel FW vil kameralyden gå bort. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Søk etter da vinci i forumet. Var en her for en stund siden som sa at Da Vici-teamet hadde sluppet en firmware som var helt lik SE sin, bare med mulighet til å fjerne kameralyd.. edit: er ikke sikker på om du får fjernet kameralyden, men det skulle vist gå an med firmware fra denne siden Endret 31. mars 2005 av merl1n Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er fullt mulig å fjerne kameralyden. Den lyden, i likhet med alle andre lyder kan også byttes ut med andre lyder f.eks. Det kan imidlertid ikke gjøres uten å rote med firmwaren, noe som ikke er mulig helt uten videre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ehm, jeg er ve litt noob på mobiler.. Men hva er firmware? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ... http://www.google.com/search?hl=en&lr=&saf...are&btnG=Search Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå