Gå til innhold

Sony Ericsson K700i, fjerne logo og kameralyd

Anbefalte innlegg

Har en K700i som jeg knotter litt på og jeg synes denne operatør logoen til Telenor er veldig irriterende, er det mulig å få den vekk?

Kameralyden trekker så mye oppmerksomhet at det er direkte flaut å bruke den funksjonen ute, kan man ikke "mute" den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med den der kameralyden, er direkte sjenerende! :s Men jeg tror den finnes fordi folk skal høre at du tar bilde, så folk unngår i bli tatt bilde av uten at de ønsker det.. Holder uansett på å finne ut hva jeg skal gjøre i kretskortet på mobilen for å slippe dette!

Lenke til kommentar

Hvis man oppdaterer med firmware som er godkjent fra SE så vil man alltid ha kameralyden der, med unntak av første firmware da...

Mener det var en her på forumet som oppdaterte til ny firmware fra et privat verksted og da ble kameralyden borte, jeg må lete litt :hmm:

Lenke til kommentar

Søk etter da vinci i forumet. Var en her for en stund siden som sa at Da Vici-teamet hadde sluppet en firmware som var helt lik SE sin, bare med mulighet til å fjerne kameralyd..

edit: er ikke sikker på om du får fjernet kameralyden, men det skulle vist gå an med firmware fra denne siden

Endret av merl1n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...