Torjus Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kamerat av meg har et problem. Han kommer ikke inn på internett! Han har prøvd, FireFox og IE, Han får denne erroren: "Acess denied, you have been denied acess to this site by administator" Lenke til kommentar
tukols Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har det fungert? Hvad gjorde han umiddelbart før det skjedde? Er det noe som plutselig er oppstått? Hvis det er det, ville jeg mistenke virus eller spyware. Hilsen tukols Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 er han bak en proxy eller en firewall? hva slags nettforbindelse har han? hvem er nettleverandør, og hva sier de? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er spørgssmålet jo så om han har opprettet flere brukere. Hvad slags logon bruker han? Han kunne prøve å logge på som : "Administrator" (Det er en innebygd administratorkonto i win 2000 og xp) og prøv så. Ellers er el_cash´s spørgsmål viktige. Jeg vil tilføje hvilket operativsystem bruker han? windows,linux? Hilsen tukols Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 KOmmer han ikke inn på noen websider, eller er det kun en spesiell? Og har han satt opp riktige nettverksinnstillinger etter formatering? Kirikiri Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det virket før han innstallerte windows på nytt. Det er XP Pro. Han kom ikke inn på Administrator Lenke til kommentar
tukols Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Syntes han skal bruke internettutbyderens hotline, og be dem om hjelp. Så kan de guide ham over telefonen og rette, hvis han ikke har satt internettforbindelsen riktig opp. Hvis dette ikke hjelper, så lav nytt innlegg i tråden her, nå med alle relevante opplysninger. Brannmur? Hvilken? Netværksopkobling (modem? router? ) Leverandør av nettværket? Jeg forstår innlegget på den måten at han overhodet ingen nettværksforindelse har til internettet. Du må rette hvis jeg har misforstått. Hilsen tukols Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 det er vel tilfedligvis ikke slik at han har Wireless Network? isåfall kan det være at Routeren er litt ustabil. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Trådløst ja. Han får ikke tilgang til noen nettsider. SpeedTouch 510i modem tror jeg Brannmur og router vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå