Pug Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hvilke programmer er "viktige" og bra å laste ned nå som jeg får ny PC? Jeg skal ihvertfall ha Realplayer, Quicktime, Real Jukebox, Winzip, Winamp, flash, shockwave... Noen flere bra programvarer? Jeg trenger et program som spiller av DivX filer, og som spiller av de fleste andre filtypene til video. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 WinDVD/PowerDVD er ganske vanlige programmer til DVD på PC. Selv har jeg brukt plugins til Windows Media Player for å se DiVX-filmer, synes det er enklest og fungerer helt greit. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Hvor kan jeg finne plugins til media player? Eller er de med? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 du må jo ha acdsee....er jo et obligatorisk lite og veldig raskt program som brukes til å se på bilder... Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 bruk winrar istedenfor winzip. Nero må jeg også anbefale. og selvfølgelig et antivirus (selv bruker jeg Trend PC-Cillin. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Herregud winrar er vi fremdeles i 95 nei swier heler Winace. Som DivX sier jeg Bsplayer (www.bsplayer.com). MBProbe(www.mbprobe.livewiredev.com) finnt program til og holde orden på temp på pc. Og som jeg har i min PC gjenoppretning.txt For og avslutte ta "msconfig" og få vekk drittet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Winzip suger jo. Bruk Ultimate zip! det er skkurat likt, bare at det støtter alle komprimeringstyper. Winkey er også et ypperlig program som lar deg bruke windowsknappen til de snarveiene du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå