Gå til innhold

Angående Virus

Anbefalte innlegg

jeg hørte at det var en trojan virus på BitchX ftp sidene eller noe sånt, gjelder det på andre sider som de har linux distroer og linux filer eller ligger det bare på ftp BitchX ftp sider. er dette farlig eller. hva gjelder det egentlig. gjelder forskjellige Distroene, eller gjelder det bare spesielle filer. er jeg i fare hvis filene ble opprettet for akkurat 5 dager siden. og et spørsmål til, kan man få denne trojanen hvis man laster ned distroer på andre ftp sider eller gjelder det ikke da vær så snill å svare på disse spørsmålene. er den nyeste versjonen av Slackware dvs. Slackware 8.1 sikker for dette virus eller trojanen. er denne farlig kan den gjøre mye skade. håper det ikke ble for mye å svare på, men prøv å svare på alle spørsmåelen mine.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-07-02 12:09 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-07-02 12:15 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-07-02 12:19 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gjelder KUN om du har lastet ned source tar-ballen fra ftp.bitchx.org. Ikke om du laster ned fra noen andre sider. Har du kompilert bitchx 1.0c19 fra source du lastet ned fra ftp.bitchx.org nylig kan du være i fare for at noen kan ta over maskinen din... Ellers er du trygg. Dette er forresten ikke et virus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...