oknp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg har et ATI Sapphire 9600 256 mb kort som jeg ikke bruker mer. derfor har jeg tenkt at dere kan gi meg forslag til hva jeg skal gjøre med det lodde det, skru på det, whatever. bilde av kortet det nermeste jeg kom mitt kort hos sapphire sin hjemmeside jeg har 256mb ram på kortet. Jeg gir dere sikkert noen bilder etter hvert som jeg har prøvd ut de forskjellig tingene. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sett det i maskinen uten kjøleblokk på, ta tiden før det konker ut? (Er en diskusjon her på forumet et sted der debatantene ikke blir enige om hvor lang tid dette tar..) mvh r. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 sett det i en pc fyr det opp å hell non dråper vann på det. klokk det til det dør. lodd på ett par ledinger på non punkter så kobler du på ett 9V bateri å fyrer opp bare for løye eller du kan gi det til meg så skal jeg ødelegge det for deg Lenke til kommentar
oknp Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Sett det i maskinen uten kjøleblokk på, ta tiden før det konker ut? god ide, kombinere det med en liten dose overklokking Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor ikke prøve å selge det? Få igjen en litt av pengene i steden for å ødelegge det. Eller så er det vel en tråd her, hvor man kan donere bort ting man ikke ville ha lengre eller noe sånt. Sikkert mange som ville hatt et sånt kort som ikke har penger til det Lenke til kommentar
ADT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor ikke prøve å selge det? Få igjen en litt av pengene i steden for å ødelegge det. Eller så er det vel en tråd her, hvor man kan donere bort ting man ikke ville ha lengre eller noe sånt. Sikkert mange som ville hatt et sånt kort som ikke har penger til det Gledesdreper ... Jeg støtter forslaget med oppstart uten kjøleblokk, evt. fjerning av viften, burn baby Lenke til kommentar
oknp Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 tja, hittil fungerer det helt greit. se bort i fra noen merkelige rektangler i innloggingsskjermen. får se om jeg ikke fyrer opp 3d mark eller no sånt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Gi kortet til meg! I bytte skal du få en klem, og to bokser joikakaker! Hvis mitt tilbud merksnodig nok ikke skulle være fristende, ville jeg ha klokket det til døde, gjerne i kombinasjon av en oppfinsom, hjemmesnekret kjøleløsning. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg har et ATI Sapphire 9600 256 mb kort som jeg ikke bruker mer. derfor har jeg tenkt at dere kan gi meg forslag til hva jeg skal gjøre med det lodde det, skru på det, whatever. bilde av kortet det nermeste jeg kom mitt kort hos sapphire sin hjemmeside jeg har 256mb ram på kortet. Jeg gir dere sikkert noen bilder etter hvert som jeg har prøvd ut de forskjellig tingene. Er du heldig får du kanskje 500kr for det. Lenke til kommentar
oknp Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Er du heldig får du kanskje 500kr for det. ikke nå lenger etter å holdt på med det en stund, så ble jeg drittlei hele greia. tok tak i nermeste skrutrekker og dregde det over kortet til det sa krrsj brrr zzzap.da ble hele skjermen fylt av "pene" grønbngule og blåe rektangler. PS: det var en slags jumper(en sånn du finner på harddisker) på kortet, er det noen som vet hva slags funksjon denne hadde. Endret 1. april 2005 av jansl129 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kjørte du det uten kjøler før du 'herpa' det? Lenke til kommentar
oknp Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 ja, det gikk dårli det. så vidt man klarte å se noe som helst i 3d mark og liknende Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du Kunne jo tatt av kjøleribba og stekt egg på kjærnen! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jumperen kan du bytte mellom pal \ ntsc bilde greier. tror det kortet der er vivio faktisk Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gi kortet til meg!I bytte skal du få en klem, og to bokser joikakaker! Hvis mitt tilbud merksnodig nok ikke skulle være fristende, ville jeg ha klokket det til døde, gjerne i kombinasjon av en oppfinsom, hjemmesnekret kjøleløsning. Hahahahaha, du er så ufattelig morsom :!: (Ligger ingen ironi bak der bare så det er klart, det var faktisk dritmorsomt ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du kan jo koble kortet til stikkontakten Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvorfor ikke selge det.. eller gi det bort til noen.. så blir dem glad.. synes det er fælt å ødelegge ett så bra kort Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Grill marsmallows på kjernen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvorfor ikke selge det.. eller gi det bort til noen.. så blir dem glad.. synes det er fælt å ødelegge ett så bra kort Helt enig! Forferdelig sløsing! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 du kunne iallefall voltmodda det oppi skyene flr du ødelag det på en helt latterlig dårlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå