PreZiDenT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Er det noen her som spiller det fantastiske spillet "Freelancer" her? Jeg spiller på jolt servere, som legger stor vekt på rollespill. Der kan man være alt fra pirat, bountyhunter, politi, smugler, handelsman og frilanser. Men man er bundet til noen regler. Codes of Conduct. Jolt hjemmeside og forum Microsoft Freelancer Hjemmeside Personlig gidder jeg ikke kjøpe WoW, kun på grunn av dette spillet. Det er jo hundre ganger festligere på nett. Endret 31. mars 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Helt sinnsykt at ingen gidder å spille dette bra spillet. Last ned/kjøp det til 89,-, det er verdt det. Tro meg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Selvfølgelig har jeg spilt det! Jeg har til og med "rundet" det ("kremt" fått det beste skipet)... Har spilt det så vidt på LAN også, men ikke online... Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det er først når du går ut i MP det er gøy. Du får sett kun 50% av det totale når du spiller singleplayer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har LANet og spilt det online, eneste problemet er at man går så fort lei av det. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Du sier du har LANet det. Greit nok, men kom deg ut på nettet. Gjerne Jolt, hvor jeg spiller. Har spilt det kontinuerlig i 3 måneder, og det er gøy når folk begynner å frykte deg. I motsetning til mange andre rolespill på nett, handler dette vanvittig mye om hvor god du er i PvP. Det er styrken til spillet. Å få en Cannonball missile i skrittet sier seg selv gjør vondt. Jeg holder meg ihvertfall til dette spillet, og anbefaler dere å prøve dette. Det hele går ut på å skaffe seg et navn på serveren og bli fryktet. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Her har jeg laget noen videoklipp av spillet for de som lurer på hvordan freelancer er på nett. Det handler om å kunne kontrollere skipet ditt, samt timing på cruise disruptors og missiler.. Her er jeg i duel med andre på server Jolt #1 Endret 5. mai 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Høres ut som Cs versonen av et MMORPG... neitakk Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har spilt CS i snart 3 år, du går lei det. Om du skal komme med slike kommentarer, kan du bare holde det for deg selv. Konstruktiv kritikk derimot er grei å komme med, eventuelt spørsmål. Se filmklippet og se om det er en "MMORPG"-utgave av CS. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er de beste missilene man kan få?? når jeg spilte det så brukte jeg nesten ikke missiler men jeg så jo på den ene videoen din at de var jo veldig kraftig å bra. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Cannonball er de som gjør mest hull damage, dvs skade på skroget. Ellers kan man bruke torpedoer, men de snur veldig sakte og anbefales ikke. Cannonball missilene koster 6,000,-, så det koster å være god. Torpedoer derimot koster 340,-, men er ikke like bra. Endret 5. mai 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 JEg fant ikke noe særlgi med regler på den hjemmesiden deres. dessuten startet jeg ikke der jeg skulle starte (i new york) men i new london eller no med et mye kraftigere skip en det man vanligvis skal starte med?! skjønte ingenting??!! Skjønte ikke alt det der rollespill greiene du snakket om heller på den serveren. hater å måtte sette meg in i ting når jeg egentlig kan det fra før. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hadde værtf artig å gale en guild eller no i freelancer. en HW.no guild eller no... Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 De skiftet nettopp tilbake til New York som startsted, og du kan få bruke starflieren din igjen fra begynnelsen av. Her er Jolt reglene og her er Jolt Freelancer Forum Sett deg inn i det, så blir det garantert mye mer morsomt. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 når jeg får tid å gidder å begynne å lese de lange reglene så skal jeg også komme å spille på den serveren. sleit litt med lagg sist jeg prøvde! har du det problemet? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Joda, det lagger litt på jolt. Dette skjer når administratorene oppdaterer server og spillerprofiler. Det må gjøres hver dag. Jeg må legge til at admins ofte legger ut "Bounty" på spillere, slik at de må flykte fra mange av spillerne som er online på det tidspunktet. Dette blir kalt "GBR", Great bounty run og er veldig festlig å delta i. Jolt serveren har 6 aktive Admins, og de hjelper gjerne om du sliter med å komme deg igang. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Freelancer er alt for arcade til at det kan være noe gøy. Diablo i verdensrommet. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Hehe, er det noe negativt da? Instant fun for utålmodige mennesker, som meg. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hehe, er det noe negativt da? Instant fun for utålmodige mennesker, som meg. Samme sier jeg....spiller nesten bare fps spill for de er som oftest lettest å komme inn i å mest action med en gang. Har ikke tolmodighet til å vase rundt uten at det skjer noe... litt synd egentlig Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 litt synd egentlig Helt enig Du går som regel glipp av de beste spillene og spillopplevelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå