Gå til innhold

Freelancer på nett

Anbefalte innlegg

Er det noen her som spiller det fantastiske spillet "Freelancer" her?

Jeg spiller på jolt servere, som legger stor vekt på rollespill. Der kan man være alt fra pirat, bountyhunter, politi, smugler, handelsman og frilanser. Men man er bundet til noen regler. Codes of Conduct.

Jolt hjemmeside og forum

Microsoft Freelancer Hjemmeside

Personlig gidder jeg ikke kjøpe WoW, kun på grunn av dette spillet. Det er jo hundre ganger festligere på nett.

Endret av PreZiDenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du sier du har LANet det. Greit nok, men kom deg ut på nettet. Gjerne Jolt, hvor jeg spiller. Har spilt det kontinuerlig i 3 måneder, og det er gøy når folk begynner å frykte deg. I motsetning til mange andre rolespill på nett, handler dette vanvittig mye om hvor god du er i PvP. Det er styrken til spillet. Å få en Cannonball missile i skrittet sier seg selv gjør vondt.

Jeg holder meg ihvertfall til dette spillet, og anbefaler dere å prøve dette. Det hele går ut på å skaffe seg et navn på serveren og bli fryktet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har spilt CS i snart 3 år, du går lei det. Om du skal komme med slike kommentarer, kan du bare holde det for deg selv. Konstruktiv kritikk derimot er grei å komme med, eventuelt spørsmål. Se filmklippet og se om det er en "MMORPG"-utgave av CS.

Lenke til kommentar

Cannonball er de som gjør mest hull damage, dvs skade på skroget. Ellers kan man bruke torpedoer, men de snur veldig sakte og anbefales ikke.

Cannonball missilene koster 6,000,-, så det koster å være god. Torpedoer derimot koster 340,-, men er ikke like bra.

Endret av PreZiDenT
Lenke til kommentar

JEg fant ikke noe særlgi med regler på den hjemmesiden deres. dessuten startet jeg ikke der jeg skulle starte (i new york) men i new london eller no med et mye kraftigere skip en det man vanligvis skal starte med?! skjønte ingenting??!!

Skjønte ikke alt det der rollespill greiene du snakket om heller på den serveren.

hater å måtte sette meg in i ting når jeg egentlig kan det fra før.

Lenke til kommentar

Joda, det lagger litt på jolt. Dette skjer når administratorene oppdaterer server og spillerprofiler. Det må gjøres hver dag. Jeg må legge til at admins ofte legger ut "Bounty" på spillere, slik at de må flykte fra mange av spillerne som er online på det tidspunktet. Dette blir kalt "GBR", Great bounty run og er veldig festlig å delta i.

Jolt serveren har 6 aktive Admins, og de hjelper gjerne om du sliter med å komme deg igang.

Lenke til kommentar
Hehe, er det noe negativt da? Instant fun for utålmodige mennesker, som meg.

Samme sier jeg....spiller nesten bare fps spill for de er som oftest lettest å komme inn i å mest action med en gang.

Har ikke tolmodighet til å vase rundt uten at det skjer noe... :no:

litt synd egentlig :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...