JohanP Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg en Ipod Phto 60GB, og har noen spørsmål: 1. Hvordan kan jeg laste opp bilder uten at iTunes lagrer en "iPod Photo Cache" mappe på min datamaskin? 2. Er det mulig å kopierer over bilder uten å måtte synkronisere mapper? 3. Hvordan får jeg frem bilder av album på skjermen (ikke TVen) samtidig som jeg hører musikken? 4. Finnes det et "bedre" program enn iTunes som fungerer mot Ipod som noen kan anbefale? 5. Når jeg hører på musikk i tilfeldig rekkefølge og finner en låt jeg liker. Hvordan kan jeg på en enkel måte komme meg til resten av det albumet uten å måtte bla meg igjennom alle albumene (slik som jeg på en enkel måte klarte på Creative Zen Touch )? 6. Er det mulig å spille tilfeldig rekkefølge innenfor; a. mine egne spill lister b. albummer c. artister d. osv.? eller fungerer det kun på alle låter? Håper noen kan ta seg bryet med å svare på disse spørsmålene. PS! Var innom en Apple butikk i dag og så på alt dette i-tileggsutstyret man kan kjøpe. Forsto da hvorfor alt heter i-noe. "i" må stå for "inmarig dyrt".... Endret 31. mars 2005 av JohanP Lenke til kommentar
It's me Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Flyttet til "Mp3-spillere". Svar på spørsmål 4: Ephpod. Jeg liker dette programmet langt bedre enn Itunes. Gir deg mye mer frihet og lar deg styre musikken slik en forventer. Opplasting av sanger fungerer også utmerket. Endret 31. mars 2005 av It's me Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Flyttet til "Mp3-spillere". Hehe. Jeg trodde jeg var der... Takk for at du flyttet det. Ephpod.. Mmm. Skal sjekkes. Takk for info. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ved første øyekast ser det ikke ut som om Ephpod støtter bilder. Noen andre som kan svare meg på spørsmålene? Spesielt spørsmål nr. 1. Jeg har mange bilder, men har dessverre liten plass på harddisken min der de ligger. Da blir det håpløst å kopiere over bildene pga. "iPod Photo Cache" vokser fort. Aargh Hvorfor kunne man ikke bare dra de bildene man vil over, uten å synke? Sukk. (eller finnes den muliigheten?) Lenke til kommentar
manav Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fant denne: http://forums.ipodlounge.com/showthread.php?threadid=80881 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå