Paul G. Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har problemer med PCen min som blir lite pålitelig om jeg prøver å brenne DVDer på mer enn 2/2,4X. PCen er nokså ny og har athlon 3000 prosessor. Den virket fint til å begynne med, brennte på 8X og 12X, så begynte problemene. Jeg har prøvd både NEC 3500AG og Benq 1620 brennere og flere forskjellige brenneprogram. Et brenneprogram sa at det var Buffer underrun, men brenneprogrammene skal jo beskytte mot det? Nero og DVD Decrypter slutter bare å brenne uten noen beskjed. Programmene fortsetter å gå, og om en tvinger dem til å stoppe så er brenneren fortsatt låst, så jeg må starte maskinen på nytt for å bruke den. Regner med at det er maskinen det er noe galt med siden det samme skjer med flere brennere. Noen som har noen anelse om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har du prøvd å reinnstallere Windows? Eg synest det hørest ut som om du har innstallert noen dårlige drivere som lager krøll i systemet ditt. Eg ville prøvd med nyinnstallasjon av Windows før eg gjorde noe annet. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror du skal avinstalere alle drivere til dvd spilera etter du har kobla den dem av pc dra ut bare ide kontakten, Avinstaler brenne program også.Ta en register rens monter alt til bake. Instaler drivere og programvare på nytt da tenker jeg du har den igang igjen fins et program som heter registry-clean-expert. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Uh, satt og diskuterte akkurat dette med en fyr idag, som fortalte at en han kjente hadde samme problem. Han hadde nemlig fjernet haken fra en av checkboxene som beskyttet mot buffer underburn. Lenke til kommentar
Paul G. Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Tror du skal avinstalere alle drivere til dvd spilera etter du har kobla den dem av pc dra ut bare ide kontakten, Avinstaler brenne program også.Ta en register rens monter alt til bake.Instaler drivere og programvare på nytt da tenker jeg du har den igang igjen fins et program som heter registry-clean-expert. Prøvde det, og brennte ihvertfall de første to DVDene greit på 8X etterpå. Det hendte at det virket greit på en og annen DVD innimellom før også, så det er mulig det bare er tilfeldig, men det ser bra ut så langt! Takk til alle som svarte, forhåpentligvis så trenger jeg ikke å prøve de andre alternativene. Endret 31. mars 2005 av Paul G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå