Fosse Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har netopp fått min nye bærbare(Acer Travelmate). Problemet er at jeg får ikke koblet til nettverket hjemme. Under nettverkstilkoblinger står det begrenset eller ingen tilgang til nettverket. Alle instillinger er lik som på de andre maskinene og jeg har kjørt en veiviser for oppsett av hjemmenettverk. Jeg har også prøvd andre nettverkskabler og andre porter på bredbåndsrouteren. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvilke operativsystemer er det du har på maskinene dine? Står de i samme arbeidsgruppe? Høyreklikk på Min Datamaskin på skrivebordet, velg egenskaper, nettverksidentifikasjon. Der skal arbeidsgruppen du er 'medlem' av stå. Klikk egenskaper for å forandre. Sceptic Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Gå på nettverkstilkoblinger å lag En IP på alle maskinene Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Fant ut av det. Det viser seg at routeren er programert til å bare fungere med to maskiner samtidig. Slo av den ene og vips so funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå