Gå til innhold

turbonegro netshops man kan betale med oppkrav

stigos3000

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne kjøpt meg noe turbonegro stasj, vet man kan bestille fra turbonegro.com, men da bestiller man fra utlandet (utenfor skandinavia :p) også må man betale med kort.

Skulle gjerne hatt link til en side helst norsk, der man kan kjøpe t-skjorter o.l også bruke oppkrav på postkontor som beatlingsmåte!

Er ikke 18 så får ikke brukt mitt bankkort, og min mor er skeptisk til å betale med kort på internett (dumma :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte noe klær derfra, og jeg hadde noe av det samme problemet med skeptiske foreldre, men på turbonegro.com virket de seriøse, og jeg fikk de klærne jeg hadde bestilt kort tid etter at de var sendt. Det som tok tid var tollen. Du kan jo bruke som argument at de bruker saferpay hvis du betaler med kredittkort. Det du må huske på er at du må betale toll og moms hvis du bestiller fra turbonegro.com, dette kommer på 72+ moms.

Lenke til kommentar

Turbonegro.com er for tiden den eneste nettsiden som selger Turboneger-merchandise.

http://www.burningheart.com/mailorder/ pleier det også å være noe, men den er ikke oppe for tiden.

I begynnelsen av mai skal de ha mange konserter rundtom i Norge, og da blir det solgt forskjellige t-skjorter og lignende. Men siden du er 18 kommer du vel gjerne ikke inn...

Endret av YBD
Lenke til kommentar
Turbonegro.com er for tiden den eneste nettsiden som selger Turboneger-merchandise.

http://www.burningheart.com/mailorder/ pleier det også å være noe, men den er ikke oppe for tiden.

I begynnelsen av mai skal de ha mange konserter rundtom i Norge, og da blir det solgt forskjellige t-skjorter og lignende. Men siden du er 18 kommer du vel gjerne ikke inn...

du mener kanskje siden jeg ikke er 18 :p hehe. pirk pirk.

men men takk for gledesdrepinga anyway! haha

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...