wil Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hei. jeg kjører Dualboot her. Windows 2000 og Windows XP. dette går helt fint. XP er litt ustabil men ellers bra. jeg tenkte at jeg skulle for en gang skyld starte opp XP i dag for å teste progs. men XP ville ikke starte av alle ting. det kommer feilmelding at det mangler en fil, den starta i går, å det har ikke skjedd så mye siden i går kveld. noen som har tips om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hehe, du er dårlig til å holde ved like Windows XP wil Hvilken feilmelding får du? Har du sjekket for virus og spyware? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hvilken fil er det som mangler? Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) hehe. kjører mest Windows 2000 jeg veit du. er flinkest med den. husker ikke helt med tror det var et eller annet med Windows/System32/Config. men alt ser ut til å funke nå. jeg har ikke prøvd XP etter at jeg gjenoppretta Image, men Win2k har jeg prøvd å den funka fint nå også. merkelig at ting skal skje over natta. tror det er noen drivere som ikke liker seg i XP som jeg har installert. jeg søkte maskina for virus i dag å den fant ingenting, spyware har jeg ikke skanna for enda, men forrige gang fant den noen objekter som er standard som den alltid finner etter reinstallasjon. Endret 31. mars 2005 av wil Lenke til kommentar
dvj Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Heia wil *bump* på grunn av underholdningsverdi. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Windows/System32/Config: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;307545 Håper det gir svar eller retter på ting... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dårlig bruk av emnefelt. Da trådstarter har fått orden på problemet stenges tråden. Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg